کفش عروس آبی

 

کفش عروس آبی رنگ

ممکن است بنا به دلایلی، یک دختر خانم برای روز عروسی خودف کفش عروس آبی رنگ بپوشد.این تصمیم، می تواند دلایل زیادی داشته باشد.مثلا ممکن است رنگ آبی بخشی از طرح او برای روز عروسی اش باشد و یا می خواهد چیزی متمایز از کفش سفید بپوشد.کفش های آبی رنگ هم همانند کفش های سفید، در مدل های متنوعی از سبک ها، ارتفاع پاشنه و جنس برای هر عروس خانمی ارائه می شوند که عروس خانم با توجه به سلیقه خود می تواند کی از کفش های آبی رنگ را انتخاب و با پوشیدن ان در روز عروسی خود، لذت ببرد.

لمس آبی

 

کفش عروس آبی رنگ

 

این مدل از کفش عروس آبی رنگ، با تزئینات گل آبی، نگین های مصنوعی با رنگ متالیک، بسیار زیبا و دوستداشتنی به نظر می رسد بدون اینکه زیاد به چشم بیایند.

کفش عروس آبی متوسط

 

کفش عروس آبی رنگ

آبی کمرنگ

 

کفش عروس آبی کمرنگ

 

کفش های عروس با رنگ آبی کمرنگ و یا یخی، بسیار دوستداشتنی هستند.این مدل از کفش عروس با سایه آبی ملایم، مناسب پای هر عروس خانمی است.

 

آبی تیره

 

کفش عروس آبی تیره

 

کفش عروس با رنگ آبی تیره، برای فصل زمستان بسیار مناسب می تواند باشد.

آبی دو رنگ

 

کفش عروس آبی دورنگ

 

اگر دختر خانمی هنگام خرید کفش عروس بین دوسایه آبی بماند و نتواند برای انتخاب تصمیم گیری کند،می تواند از این مدل کفش عروس که از هر دورنگ آبی در آن به کار رفته است را انتخاب و بپوشد.

 

کفش عروس آبی رنگ

 

کفش عروس آبی معمولی

 

کفش عروس آبی رنگ

 

بر خلاف عقیده خیلی از دختر خانم ها، کفس عروس حتما نباید سفید رنگ باشد.کفش های عروس آبی رنگ در مدل های تخت و پاشنه دار زیادی برای روز عروسی ارائه شده اند، که می توانید در روز عروسی خود بپوشید.