بهترین صندل و کفش های تابستانی بچگانه

با وجود انواع صندل و کفش های بچگانه در طرح ها ورنگ های متفاوت در بازار، انتخاب و خرید آن شاید برای خیلی ها گیج کننده باشد.در ادامه به معرفی شش مدل صندل بچه گانه می پردازیم.

 

 

در طول تابستان، کودکان به فعالیت و بازی زیادی می پردازند که این در درروحیه آن ها تاثیر زیادی می گذارد و باعث شادیشان خواهد شد.اما به خاطر همین بازی و فعالیت زیاد، آسیب هم می بینند که به علت هوای گرم پای آن ها عرق کرده و ممکن است دچار گرمازدگی و یا عفونت شود.از ورود و بهترین گزینه برای محافظت از پای کودکان در فصل گرما، استفاده از صندل و کفش های تابستانی بچگانه است.

این نوع کفش در فصل تابستان در برابر گرما و حتی در مقابل ضربه و سنگ از چای کودکان می تواند محافظت کند.خرید مدل بنددار صندل  ویا کفش باعث خواهد شد که پای کودکان هنگام بازی جلو و عقب ن رفته و محکم داخل آن قرار بگیرد.

صندل و انگشت های جلوبسته هم گزینه خوبی برای خرید می باشد.کفش های جلو بسته از ورود و ضربه زدن چوب، سنگریزه، شن و … به داخل پای کودک جلوگیری می کند و از آسیب دیدگی آن جلوگیری می کند.گزینه های زیادی برای خرید وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

نمونه مدل کفش تابستانی بچگانه

 

 

این مدل از صندل بسیار باداوم می باشد و بچه با پوشیدن آن می توانند به راحتی به آب بازی خود بپردازند.این مدل قابل شستشو و ضد لغزش می باشد و همچنین از پشتیبانی قوس خوبی برخوردار است.

 

نمونه مدل کفش تابستانی بچگانه

 

این صندل با ظاهری کلاسیک و جنس چرم ضد آب و یک کف لاستیکی بادوام است و همچنین با داشتن بند از سر خوردن پای کودک جلوگیری می کند.

 

نمونه مدل کفش تابستانی بچگانه

 

با وجود چنین کفش کلاسیک، پای کودک هرگز هنگام بازی سر نخواهد خورد.این گزینه ضد و آب و ضد لغزش می باشد و مورد مناسبی برای استفاده کودکان در ساحل است.

 

نمونه مدل کفش تابستانی بچگانه

 

 

این کفش بعد از خیس شدن، فوری خشک می شود و همچنین در سطوح ناهموار مانند رودخانه، دریاچه، سواحل کاربرد زیادی دارد و بسیار انعطاف پذیری است.

 

نمونه مدل کفش تابستانی بچگانه

این مدل از کفش دارای کفی بسیار راحتی می باشد و پوشیدن و درآوردن آن نیز برای کودکان بسیار آسان است.

نمونه مدل کفش تابستانی بچه گانه

این مدل بسیار سبک و انعطاف پذیر است و همچین از بد بوشدن پا نیز جلوگیری می کند و دارای سه بند قابل تنظیم است .