رنگ های پاستلی چه رنگی هستند؟

رنگ های پاستلی را بشناسیم

این بار می‌خواهیم در دنیای مد شهرک مارکت، راجع به یکی از محبوب‌ترین ترندهای امسال که لباس‌های رنگ روشن هستند، صحبت کنیم. این رنگ‌ها بسیار ظریف، جذاب، لطیف و شیرین هستند و به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شوند. رنگ‌های پاستلی انتخابی بسیار عالی، برای طبق مد لباس پوشیدن هستند. پاستلی، رنگ‌های روشن و ملایمی هستند که به رنگ‌های خنثی بسیار نزدیکند.به طور کلی به هر رنگی در چرخه ی رنگ ایتن رنگ سفید اضافه کنیم رنگ پاستلی ساخته ایم.

این رنگ‌های رمانتیک و زیبا مخصوص دختر خانم‌هایی است که از رنگ‌های یکنواخت خسته شده‌اند و دوست دارند در استایل خود تنوعی ایجاد کنند. رنگ‌های پاستلی عبارتند از رنگ کاراملی روشن، هلویی، صورتی روشن، نعنایی روشن، موزی، بنفش روشن، و آبی روشن. استفاده ازاستفاده از این رنگ‌‎ها، استایل شما را به طرز مثبتی تغییر می‌دهد.

چند نکته برای انتخاب رنگ های پاستلی

زمانی که در حال انتخاب یک لباس به رنگ پاستلی هستید، بهتر است مینیمالیسم را در نظر بگیرید.یعنی لباس هایی که الگوی مشخص و ساده دارند را انتخاب کنید.بدین ترتیب توجه افراد بیشتر به سمت مدل لباس جلب می شود تا رنگ لباس.از ترکیب کردن رنگ های پاستلی با رنگ های خنثی نترسید! رنگ هایی مثل بژ و یا تناژهای نسکافه ای به شما کمک می کنند تا از میزان دخترانه بودن رنگ های پاستلی بکاهید.

برای جذابیت بیشتر استایلتان این رنگ های زیبا را با رنگ های متضادشان ست کنید.برای مثال، می توانید رنگ صورتی پاستلی را با رنگ لیمویی روشن، رنگ آبی را با رنگ سبز نعنایی و رنگ پرتقالی روشن را با بنفش ست کنید.

 

رنگ های پاستلی را بشناسیم

نحوه ست کردن رنگ های پاستلی در فصل پاییز و زمستان

درست است که رنگ های روشن و پاستلی مخصوص فصل بهار و تابستان هستند، اما اگر شما عاشق این رنگ ها هستید، می توانید با چند روش ساده از آنها در فصل پاییز و زمستان هم استفاده کنید.برای مثال، می توانید یک پلیور به رنگ پاستلی را با یک شلوار جین مشکی یا تیره ست کنید.همچنین می توانید از یک کت به رنگ پاستل روی لباس خود استفاده کنید.