مدل های جدید و شیک دامن برای سال 2021

بسیاری از خانم ها دامن را به عنوان سبک لباس خود برای همه فصل ها انتخاب می کنند. برای سال 2021 طراحان برای همه فصل ها دامن های شیکی را اراپه کرده اند که در مجله دنیای مد شهرک مارکت به آن ها اشاره خواهیم کرد.

موارد جدید در روند مد 2021

 

نمونه مدل دامن جین جدید و شیک سال 2021

 

برای فصل 2021 انواع دامن ماکسی، دامن کوتاه، دامن بلند در انواع سبک ها و رنگ ها ارائه می شوند که به خانم شیک پوش این فرصت را خواهد داد که با ظاهر مناسب خود به افزایش جذابیت و اعتماد به نفش خود کمک کنند.دامن های چاک دار، چرمی، دامن جین سبک های جسورانه ای برای سال 2021 هستند.

دامن های 2021 چه رنگی باشند؟

 

نمونه مدل دامن جدید و شیک سال 2021

 

انتخاب رنگ برای دامن که در مدل های زیادی ارائه می شوند،کمی سخت به نظر می رسد.رنگ هایی مانند سفید، قرمز، مشکی و کرمی برای 2021 مناسب خواهد بود.

معرفی چندین مدل از دامن های 2021

دامن چین دار

دامن های چین دار که نسبت به گذشته تغییر یافته اند.اما همچنان برای سال 2021 در روند مد قرار دارند.دامن های چین در همه اندازه ای میتواند باشد.بخشیدن ظاهری عاشقانه و رویایی برای خانم ها با پوشیدن دامن چین دار، از مزایای آن می تواند باشد.

دامن های بهاری:تا زانو

 

نمونه مدل دامن بهاری سال 2021

 

این مدل ازدامن تا زانو برای خانم های کوتاه قد مناسب است و همچنین برای موقعیت های خاصی هم خیلی مناسب می باشد.طراحان رنگ های تیره با طرح های گل را برای این دامن در نظر گرفته اند.

دامن کوتاه: مدادی

 

نمونه مدل دامن کوتاه مدادی سال 2021

 

این مدل از دامن کوتاه مدادی با یک بلوز و کفش پاشنه بلند بسیار شگفت انگیز خواهد بود.این نوع سبک حس زنانگی و لطیفی آن ها را بیشتر می کند.با این حال، ترکیب دامن کوتاه مدادی با کفش ورزشی و پیراهن راه راه در عین سادگی بسیار شیک خواهد بود.

دامن ماکسی

 

نمونه مدل دامن ماکسی سال 2021

 

این مدل از دامن ماکسی، یک لباس کاملا مناسب به عنوان دامن پاییزی خواهد بود.با پوشیدن دامن ماکسی، انواع مختلفی از ظاهر و سبک را ایجاد خواهید کرد.

دامن بهاری

 

نمونه مدل دامن بهاری سال 2021

 

این مدل از دامن بهاری به عنوان لباس راحتی محبوبیت فراوانی دارد.هر زنی با این مدل از دامن احساس اعتماد به نفش زیادی خواهد کرد.با این نوع لباس با هر فرم بدنی بسیار زیبا و خوش اندام خواهید شد.