معرفی 20 برند صندل برای مردان

آقایان قبلا از صندل فقط برای پیاده روی در ساحل استفاده می کردند اما امروزه صندل به عنوان پوشاک مد به کمد اکثر مردها اضافه شده است.آقایان می توانند انواع صندل را در طرح ها و رنگ ها مختلف انتخاب و با پوشیدن این نوع کفش به جذابیت ویژه ای پیدا کنند.در ادامه به معرفی چند برند برتر در زمینه تولید صندل اشاره کنیم.

الکساندر مک کویین

این برند صندل هایی را تولید می کند که مرز ها را ازین می برد که می تونید این نوع کفش را در داخل خانه یا حتی برای مهمانی با کت و شلوار و کراوات بپوشید.سبک های صندل این برند الهام گرفته شده از محل زندگی مک کویین در لندن است.

Dolce & Gabbana

این برند کفش های ظریف و منحصر به فردی تولید می کند .این صندل های چرمی، پارچه ای یا پلاستیکی با انواع لباس می تواند ست شود.با هر قدم برداشتن در این صندل ها ، حس بودن درتعطیلات میلان را خواهید داشت.

پرادا

شرکت پرادا یکی از معتبرترین برند در زمینه مد است.مدیر خلاق این برند با تجربه ای که در زمینه طراحی لباس مردانه داشته، می داند که چگونه یک صندل کامل و جذابی را طراحی کند.پرادا صندل با سبک های خیابانی و مد روز با جنس نرم و راحتی را ارائه می دهد که می تواند در داخل خانه و یا بیرون بپوشید و لوکس باشید.

والنتینو

این برند صندل با مدل و رنگ های جسورانه با سبک ایتالیایی طراحی می کند که با قدم زدن با صندل این برند، احساس قدم زدن بر روی ابر خواهید کرد.

گوچی

این نام یکی از معروف ترین طراحان تاریخ ایتالیا است.نوار های سبز و قرمز بر روی این صندل نماد ایتالیا می باشد که می توانید با لباس مورد علاقه خود بپوشید.

سنت لوران

صندل های این برند به وسیله طراح خلاق به نام انتونی واکارلو طرحی می شوند که با داشتن جنس چرمی و جیر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.با این کفش قادر به رفتن به هر جایی خواهد بود.

بالنسیاگا

این برند خانه مد در سال 1917 در کشور اسپانیا تاسیس شد.این برند برای هر مناسبتی کفش های شیک و ساده طراحی می کند.با انتخاب صندل های چرمی یا پلاستیکی نهایت لذت را در دنیای مد داشته باشید.

گرنسون

این مارک انگلیسی، کفش هایی با کیفیت و با دوام تولید می کند.صندل هایی که این برند تولید می کند بسیار شیک و راحت بوده و تا چند سال می توانید آن را بپوشید.

 

Off White

صندل های این برند از جنس چرم است.با قدم زدن با صندل های این برند علاوه بر راحتی، حس داشتن بالاترین مد را نیز خواهید داشت.

 

باربری

مارنی

ریک اونز

طراحی صندل این برند به صورت مجسمه ای است که با پاشنه و زیره ی پلاستیکی و جنس چرمی نرم، پوشیدن آن برای هر موقعیت و مناسبتی مناسب خواهد بود.

سوئیک

این مارک از کشور ژاپن است که کفش های بنددار آن راحتی زیادی را برای شما خواهند داشت.

مارسل

این برند ایتالیایی به تولید کفش های عجیب و شیک شهرت دارد که با به کار بردن رنگ های تیره و خاص و طرح های شگفت انگیز در کفش های خود، شما را متمایز خواهد کرد.

توگا ویریلیس

این برند ژاپنی صندل هایی از جنس چرم و جیر و شگک های فلزی را تولید می کند.این طرح ترکیبی از سبک ژاپنی و غربی می باشد که بهترین گزینه برای آقایان خواهد بود.

بیرکنستاک

بیرکنستاک تولید کننده کفش آلمانی به دلیل به کار بردن نمادهای زیرین چوب پنبه ای ولاستیکی در کفش های خود، شهرت دارد.پوشیدن یک جفت از کفش های این برند علاوه بر لوکس بودن، احساس راحتی و نرمی زیادی خواهید داشت.

 

صندل های یونان باستان

طراحی این مدل از کفش الهام گرفته از سبک کلاسیک است که برای تعطیلات،سفر و حتی آشپزخانه مناسب خواهد بود.

جیل ساندر

کفش های این برند از طرح های مهماری و مجسمه ای الهام گرفته است بندهای زیبا و زیره نرم و راحت آن و همچنین جنس چرم جذابیت خاصی را به آن افزوده است.

رومباوت

با پوشیدن این صندل، علاوه بر راحتی زیاد پاهای شما احساس امنیت زیادی نیز خوهد داشت بدون اینکه مد روز را از دست داده باشید.