لباس های سفید زنانه با توری های مشکی

 

نمونه مدل لباس سفید با توری مشکی

لباس های سفید با توری مشکی در سبک های مختلفی ارائه شده اند که برای هر موقعیتی می توانید یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید.این لباس های سفید توری بسیار زیبا و جذاب هستند و می توانند مناسب جشن و مهمانی های مهم باشند.برخی از مدل های لباس سفید، با روکش های توری مشکی پوشانده شده اند که بسیار جذاب به نظر می رسند.در ادامه دنیای مد شهرک مارکت، به معرفی انواع لباس سفید با توری مشکی خواهیم پرداخت.

 

 

لباس شیفت

 

نمونه مدل لباس شیف با توری مشکی

 

این مدل لباس ، با کفش های پمپی و همچنین جواهرات ظریف به خوبی ست خواهد شد.

استایل تاکسیدو

 

لباس تاکسیدو با توری مشکی

 

این لباس توری مانند یک لباس راحتی است که توری های مشکی قسمت دامن را پوشانده اند.

باکلاس

 

نمونه مدل لباس سفید با توری مشکی

 

این لباس که بسیار باکلاس به نظر می رسد، به خوبی با صندل پاشنه مشکی ست خواهد شد.

 

 

لباس ماکسی جذاب

 

لباس ماکسی با توری مشکی

 

این لباس برای موقعیت های خاص و مهم، بسیار گزینه خوبی است.با پوشیدن این لباس بسیار جذاب خواهید شد و همه نگاه ها را به طرف خود جلب خواهید کرد.

 

سنتی با سبک Vintage

 

نمونه مدل لباس سفید با توری مشکی

 

اگر دوست دارید که سبک مدرن و سنتی را با هم ترکیب کنید، این لباس برای شما مناسب خواهد بود.با این لباس خانم ها در مهمانی ها و عروسی ها می توانند خطر کمر خود را به نمایش بگذارند.

استایل کژوال

 

لباس سبک کژوال

 

این لباس که در سبک استال کژوال می باشد، می توانید برای مراسم های نیمه رسمی بپوشید.این لباس با حداقل جواهرات و کفش های ساده نیز به خوبی ست خواهد شد.

شکل ساعت شنی

 

لباس سفید با توری مشکی

 

این لباس هیچ وقت از مد نمی افتد و برای مدت طولاتی می تواند پوشیده شود.توری های مشکی در قسمت بالای این لباس، جذابیت خاصی را به آن بخشیده است.

لباس بلند توری

 

لباس بلند زنانه با توری مشکی

 

این لباس در عین اینکه بدون آستین و دامن کامل می باشد، برای بسیاری از موقعیت ها و رویدادها می تواند پوشیده شود و همچنین بسیار لباس ظریفی است.طراحی آن برای هر مدل اندامی مناسب است که اگر چاقی و اضافه وزن داشته باشید، با پوشیدن این لباس، همه نقایص اندام شما زیر این لباس پنهان خواهد شد.