[vc_row][vc_column][vc_column_text]بر خلاف فصل های دیگر که باید در مورد سرما نگران باشید ، تابستان گزینه های مناسبی برای کفش را با خود به ارمغان می آورد .مطمئنا برخی از این گزینه های جالب کفش به شما الهام می بخشد تا مجموعه کفش تابستانی خود را اصلاح کنید.بنابراین رفتن برای فروشگاه کفش را در آخر هفته برنامه ریزی کنید و هر یک از این کفش های خیره کننده را برای فصل تابستان تهیه کنید.[/vc_column_text][vc_btn title=”خرید صندل” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fshahrakmarket.ir%2Fproduct-category%2Fall-sandals-1%2F%25d8%25b5%25d9%2586%25d8%25af%25d9%2584-%25d8%25b2%25d9%2586%25d8%25a7%25d9%2586%25d9%2587%2F|title:%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84″][vc_column_text]

چه کفش هایی برای تابستان مناسب است ؟ چند نکته برای یادآوری در هنگام انتخاب کفش هایی که مناسب تابستان هستند ، ذکر می کنیم: اگر قصد دارید به ساحل بروید ، کفش هایی را انتخاب کنید که هم راحت باشد و هم شما را از خطوط زشت برنزه نجات دهد.کفش ورزشی بسیار راحت است ، به خصوص اگر قصد دارید مدت طولانی راه بروید. آنها همچنین می توانند پاهای زیبای شما را از زمین های سخت و خشن نجات دهند.کفش هایی با رنگ روشن انتخاب کنید که نور مورد توجه را از لباس شما به کفش شما تغییر دهد.خرید کفش های برنزه یا مشکی با یکسری از لباس ها جفت شود.

صندل های ساحلی

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

  1. معرفی ۱۰ مدل کفش زنانه برتر در سال ۲۰۲۰

 

یک از قسمت های اصلی کمد لباس برای خانم ها انتخاب نوع مناسب صندل است.حفظ پا و خنک نگه داشتن آن در مقابل آفتاب ضروری است.در حالی که فلیپ فلاپ ها رایج ترین انتخاب لباس برای پوشیدن در ساحل هستند ، صندل های آن نیز به همان اندازه مناسب است.

متالیک

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

پس از کاپشن و لوازم جانبی متالیک ، کفش های متالیک نیز تولید می شوند.در حالی که این روند به شکل کفش ورزشی وجود داشته است ، آخرین خشم همه مربوط به صندل و اسلایدهای متالیک است.آنها می توانند یک سبک خیابانی معمولی ایجاد کنند.کفش های براق در رنگ های طلایی ، نقره ای و برنز به چشم می خورد و هم برای روز و هم در شب عالی هستند.صندل های متالیک با شلوار جین و یک تیشرت اساسی و همچنین یک لباس گلدار ساده ، می توانند عالی به نظر برسند.

صندل های خزدار

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

صندل های خزدار مدتی است که در بازار مد حاکم شده است. این کفش ها ظاهری شیک و جالب را به ظاهر می بخشد و همچنین وزن سبکی هم دارد.

صندل های هندسی

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

2019 همه چیز در مورد طرح های جدید و مرسوم بوده است که در بازار بسیار عالی عمل کرده اند. به نظر می رسد این الگوی هندسییک جفت پایه صندل را با شیک ترین شکل ممکن بالا می برد.

 

  1. معرفی بهترین برندهای تولید کننده صندل مردانه

اسلاید های مشکی و سفید

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

سوفیا وبستر یک مارک معروف کفش برای دختران است که انواع و اقسام کفش را تهیه می کند.اگر به دنبال یک جفت صندل راحت برای مسافرت هستید ، این ممکن است یکی باشد.

صندل توری

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این صندل های توری رنگی با برنزه بسیار پیچیده و در عین حال خوش سلیقه هستند.آنها را می توان با هر لباس یا دامن تابستانی جفت کرد.با رنگ خنثی مانند این می توان با لباس های رنگی جفت شود.

بهترین صندل های تابستانی

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این مدل صندل تابستانی به سبک مشکی و سفید بسیار ساده و زیبا است.باعث می شود پاها احساس فوق العاده ای داشته باشند

و در عین حال عصنری از گرما را نیز اضافه می کنند.

کفش تابستانی جالب

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

جزئیات طناب این صندل ابی دریایی را بررسی کنید.این اخرین طراحی کفش چیزی است که شما باید برای طرح های بعدی در نظر بگیرید.

  1. معرفی چند مدل از صندل بنددار همراه با عکس

پاشنه جین

 

نمونه مدل کفش پاشنه جین تابستانی زنانه

 

جین یک روند بی پایان و کلاسیک است.از ویزگی های برتر این مدل شستشوی راحت آن است که می توان آن را بدون نگران شستشو داد.

کفش ورزشی

 

نمونه مدل کفش ورزشی زنانه

 

کفش ورزشی برای قدم زدن در فضای باز بسیار راحت است.آنها بهترین همراه در سفر هستند و همچنین در تمام سال می توانند پوشیده شوند.

پوتین های بنددار

 

نمونه مدل پوتین بنددار زنانه

 

چه کسی می گوید پوتین ها نمی توان در طول تابستان پوشید؟ قسمت باز این مدل فضای کافی برای هوا ایجاد می کند در حالی که سگک به کار رفته در آن اطمینان از نگه داشتن پوتین ها را دارد. رنگ صورتی ،جسورانه و پر رنگ برای بیان یک سبک عالی است.

پاشنه بلوک

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

همیشه فکر می کردیم که پاشنه های کاری کاملا شیک و راحت وجود ندارد با با دیدن این مدل پاشنه بلوک نظرمان عوض شد.اولین و مهمترین تصوری که داشتیم این بود که کفش چقدر زیبا از رنگ پوست برنزه تعریف می کند. پاشنه های بلوک راحت تر قابل تعادل هستندو در عین حال کمی قد به وضعیت کلی اضافه می کنند. آنچه ما در مورد این جفت کفش دوست داریم این است که چطور فقط مناسب پوست را نشان می دهد ، فضای تنفس کافی را به جا می گذارد و همچنین تسمه های ضخیم این محصول می تواند به جلوگیری از خطوط برنزه که اغلب حذف آنها بسیار دشوار است ، کمک کند.

کفش ویبس

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این کفش با دقت ساخته شده ، فقط قلب ما را به سرقت برده است. که ظاهر و رنگ ان نشان از حال و هوای تابستان دارد. این صندل می تواند با لباس یا دامن پوشیده شود.مطمئنا در این فصل تابستان ، کانون توجه را روی پاها نگه می دارد.

کفش پاشنه بلند بلوک

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این پاشنه ساده و در عین حال درجه یک از پاشنه های بلوک فقط راهی صدر لیست دلخواه ما شد.این مدل را می توان با یک شلوار جین یا لباس سفید خیره کننده ست کرد.

دمپایی های تابستانی

 

نمونه مدل دمپایی زنانه

 

از صندل توری تا خزدار و انواع صندل دخترانه گرفته ، صندل تبدیل به کفش های تابستانی مد روز شده است. صندل ها راحت ترین کفش برای رفت و امد در روز هستند.این دمپایی ها قسمت بیشتری از پا را پوشانده و انگشتان پا را در حالت باز قرار می دهد.این کفش های کشویی میتوانند بخشی از کمد لباس روزمره شما باشند.صندل های طرح پلنگ زمانی مناسب هستند که علاقه چاپ طرح حیوانات بر روی کفش خود هستید ، در حالی که رنگ های سفید و طلایی می توانند برای خنثی کردن لباس رنگی جسورانه عالی باشند.

قهوه ای مایل به زرد

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

برای داشتن یک نگاه جالب تابستانی می توان آنها را با لباس و دامن ست کرد. این مدل برنزه فقط چیزی است که شما  برای تعطیلات تابستانی خود نیاز دارید.این نمونه دیگری از جزئیات توری است که بیشتر کفش های تابستانی از آن استفاده می کند.این محصول تسمه های مختلفی دارد که به مچ پا جلوه خاصی می بخشد.

کفش تخت تزئینی

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

سادگی و طراوت این صندل جلوه خاصی دارد  و هر عروسی خواهان پوشیدن آن است.

صندل تسمه ای مچ پا

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

رنگ خوش قرمز این محصول  مناسب برای هوای تابستان است و می توان ان را در فضای با ز پوشید . بند مچ پا به نگه داشتن کفش کمک می کند.

صندل طرح پلنگی

 

نمونه مدل کفش تابستانی طرح پلنگی زنانه

 

اگر دوست دارید کفش های جلو بسته بپوشید و از آشفتگی گرما نجات پیدا کنید ، این صندل طرح پلنگی بسیار مناسب است.

صندل لژدار

 

نمونه مدل صندل لزدار تابستانی زنانه

 

صندل های لژدار برای پیاده روی های طولانی ، جشنواره ها و مهمانی بسیار راحت هستند و همچنین می توانند برای کار پوشیده شوند.

صندل چرمی

 

نمونه مدل صندل چرمی زنانه

 

این صندل های راحت  مطمئنا پای شما را در مقابل نسیم گرم تابستان خنک نگه می دارد. مچ پا کوچک الهام بخش سبک فوق العاده ای برای چگونگی دستیابی به یک جفت پایه صندل است.

نگین های فلیپ فلاپ

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

فلیپ فلاپ ها همیشه در دسترس شما هستند.بهترین قسمت این است که چگونه آنها اجازه می دهند تا پا با فضای تنفس کافی برخوردار باشد.به جای انتخاب یک کفش مجلسی تک رنگ و کسل کننده ، روی برخی از کفش های براق و نجیب سرمایه گذاری کنید که از پوشیدن آنها در بین عموم چشم پوشی نخواهید کرد.

کفش پاشنه بلند

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این مدل خاص دارای یک طراحی پیچیده در تسمه و پشت پاشنه است و با ظاهری که دارد برای فعالیت کاری هم مناسب می باشد.

پوتین و صندل کامبو

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

پوشیدن پوتین در هوای گرم بسیار سخت است و مجبورید از صندل استفاده کنید.این مدل ترکیبی از صندل و پوتین بسیار منحصر به فرد است و. رنگ پوتین و انتهای حاشیه جلوه ای بسیار زیبا به آن می بخشد.این صندل های کفش را انتخاب کنید تا پای شما خنک و در عین حال شیک باقی بمانند.

تابستانی های رنگارنگ

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این کفش خاص مورد علاقه ما ، برای استفاده زرق و برق دار از رنگ ها است.مطمئنا این کفش ها می توانند تمرکز را از هر نوع لباس کسل کننده تغییر دهند.

پاشنه های زرد رنگ

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

با قدم زدن در فصل تابستان با این کفش ، بی زحمت شیک شوید.ظاهر متفاوت و رنگی این مدل برای بسیاری از خانم ها جذاب به نظر می رسد.

کفش کراوات

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

صندل های رنگارنگ را می توان با هر لباس اصلی برای داشتن ظاهری شیک تابستانی ست کرد.آنها کفش مناسبی هستند .

صندل یونانی

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این صندل های یونانی یادآور غروب خورشید تابستانی هستند.اگر قصد قدم زنی در شهر را دارید این صندل ها می توانند مفید باشند.

کفش پارچه ای

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این کفش ها در چندین الگو و طرح ارائه می شوند و می توان آن را با یک لباس زیبا طراحی کرد.

صندل های طرح دار

 

نمونه مدل کفش تابستانی زنانه

 

این کفش های تابستانی را می توان با یک لباس زیبا برای زیبایی و درخشندگی در تابستان همراه کرد.

 

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]