صندل های شیک و جذاب بند دار

در این مقاله به صندل های بنددار همراه با عکس که  اشاره خواهیم کرد به شما در پیدا کردن صندل مناسب با سلیقه خود، کمک زیادی  خواهد کرد.صندل های بنددار، مورد پسند و توجه بسیاری از خانم ها است.در وبلاگ دنیای مد فروشگاه اینترنتی شهرک مارکت اشاره ای به چند مدل کفش بند دار خواهیم کرد.

عکسهای جذاب از صندل های بنددار

نمونه مدل صندل بنددار زنانه

این مدل از صندل بنددار با پاشنه کوتاه مشکی مچ پا است.این مدل به خاطر داشتن پاشنه کوتاه، قدم زدن با آن آسان است.برای فصل تابستان انتخاب بسیار مناسبی است که می توانید با لباس های رنگارنگ خود بپوشید.

صندل سفید راحتی بنددار

صندل سفید راحتی بنددار

صندل سفید راحتی بنددار

اگر به دنبال صندل بنددار باکلاس هستید که هم سبک و راحت باشد، این مدل با بند ساده و پاشنه بادوام قطعا سلیقه شما خواهد بود.این صندل با بند ساده و پاشنه بادوام راحتی زیادی را به شما خواهد داد و همچنین طرح های تزئینی اطراف آن، همه نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد.

صندل های فانتزی بنددار مجلسی

صندل های فانتزی بنددار مجلسی

صندل های فانتزی بنددار مجلسی

پوشیدن این مدل از صندل برای مراسم و مهمانی شبانه، بسیار عالی خواهد بود.ست کردن این مدل از صندل مجلسی نقره ای با اکثر لباس های بسشیار آسان و جذاب خواهد بود.برای داشتن ظاهری فانتزی این کفش را می توانید با شلوار جین بپوشید.

صندل های شیک و ظریف بنددار

صندل های شیک و ظریف بنددار

صندل های شیک و ظریف بنددار

این کفش بنددار طلایی ساده با پاشنه کوتاه و طرح های جزئی بر روی آن، برای همه مکان ها می تواند یک صندل مناسب باشد.این کفش را برای مهمانی و یا قدم زدن در ساحل می توانید بپوشید.این مدل با رنگ طلایی فصل گرم تابستان است که هرگز از مد نمی افتد و برای سال های طولانی می توانید از آن استفاده کنید.

صندل جذاب ماهی

صندل جذاب ماهی

صندل جذاب ماهی

اگر شما زنی هستید که می خواهید با هر قدم زدنتان تصویری از مد روز را به دیگران ارائه دهید،صندل جذاب ماهی به شما کمک زیادی در جذابیتتان خواهد کرد.

راحتی در کفش بنددار

نمونه مدل صندل بنددار زنانه

اگر جزو کسانی باشید که در انتخاب کفش مناسب خود، بیش از آن که به ظاهر و مد آن اهمیت دهید، راحتی آن اهمیت زیادی برای شما داشته باشد،این مدل مورد پسند شما خواهد بود.این مدل از صندل گوه ای بند دار یک سبک برای مد روز است که می توانید برای انجام کارهای روزانه، در ساحل و یا بعد از ظهر آن را بپوشید.

صندل های گلادیاتور

نمونه مدل صندل بنددار زنانه

یکی از جذاب ترین مدل های کفش در طول سال های اخیر، صندل بند دار گلادیاتور است.این مدل با نوارهای طلاایی پیچیده اطراف آن، یک سبک خاص و مد روز را ارائه می دهد.این کفش طلایی برای تابستان عالی خواهد بود.

صندل بنددار پاشنه بلند ساده

نمونه مدل صندل بنددار پاشنه بلند ساده

صندل های ساده و راحت

صندل بنددار پاشنه بلند ساده

اگر به دنبال صندل همه کاره هستید که بتوانید در همه محیط ها حتی دفتر کار خود بپوشید،این کفش مناسب شما است.این مدل ترکیبی از راحتی و سبک، با یک شلوار جین مورد پسند خیلی از خانم ها است.

پاشنه های بنددار قرمز جذاب

نمونه مدل صندل بنددار زنانه

با پوشیدن این کفش پاشنه دار بند دار قرمز رنگ و ست کردن آن با لباس های خود، در مراسم و مهمانی همه نگاه ها به سوی شما خواهد بود.این کفش برای موقعیت های شاد بسیار عالی است که با پوشیدن آن ظاهری با مد روز و شاد خواهید داشت.