لباس کرستی

 

مدل لباس کرستی زنانه

 

“لباس کرستی زنانه” به یک سبک خاص از لباس زنانه اشاره دارد که به عنوان نمادی از سلیقه و سبک معمولاً توسط فرهنگ کریسمس و جشنواره‌های مشابه مرتبط با تعطیلات سالانه، به خصوص در کشورهای غربی و معمولاً در زمان آخر سال، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لباس‌ها معمولاً شامل رنگ‌های سبز، سفید و قرمز هستند که به عنوان رنگ‌های اصلی کریسمس شناخته می‌شوند. طراحی‌ها و شکل‌های مختلفی از لباس‌های کرستی زنانه وجود دارد، اما معمولاً از الگوها و تزئیناتی که به تعطیلات کریسمس مرتبط هستند، استفاده می‌شود. این لباس‌ها به عنوان یک قسمت از جشنواره و شادی کریسمس، برای مردمی که این تعطیلات را جشن می‌گیرند، بسیار مهم و جذاب هستند.

مدل پیراهن یقه کرستی

پیراهن کمر کرستی زنانه

مدل پیراهن کمر کرستی زنانه

مدل پیراهن کمر کرستی

لباس کمر کرستی

مدل لباس کمر کرستی

لباس کرستی رسمی و در عین حال عشوه ای

نمونه مدل لباس های کرستی زنانه

اگر عاشق لباس کرستی پشت باز همراه با دامن کوتاه هستید، این لباس رسمی انتخاب مناسبی است.این مدل در انواع رنگ ها شامل بژ، فیروزه ای، قرمز و مرجانی ارائه می شوند.این لباس در قسمت پشت بند ندارد اما همراه با یک صندل پالشنه دار، گوشواره و یک کیف پول کوچک، ظاهری زیبا و شگفت انیگزی رقم خواهد زد.

مناسب برای یک ملکه

نمونه مدل لباس های کرستی زنانه

شکل بالا تصویر یک لباس مجلسی زیبایی است که به سبک شیپوری با پشت باز ست شده است.سبکی فوق العاده چاپلوسانه ای را ایجاد می کند که هر شکل بدنی را جذاب خواهد کرد.این مدل در رنگ هایصورتی، بنفش،آبی آسمانی،نقراه ای ارائه می شود.این لباس همراه با یک جفت کفش ساده و جواهرات ظریف، همه نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد.

لباس عروسی کرستی

نمونه مدل لباس عروسی کرستی

این لباس عروسی قیمت ارزانی دارد و در 15 رنگ متفاوت ارائه شده است که به این معنی می باشد که برای برای هر مناسبت، فصل و رنگ پوست می تواند انتخاب عالی باشد.با پوشیدن این لباس با هر شکل تناسب بدنی، بسیار جذاب خواهید شد.برای  داشتن ظاهر پرنسسی این لباس را می توانید همراه جواهرات ساده مانند گردنبند و دستبند، و یک جفت کفش راحتی و یا کفش باله بپوشید.

لباس کرستی رنگ قرمز

لباس کرستی مجلسی رنگ قرمز

این لباس مدل دیگری از لباس کرستی با رنگ قرمز است که طراحی خاص و زیبایی دارد.این مدل بدون بند پشت می باشد.این لباس را می توانید به همراه گردنبند و دستبند بپوشید و همه نگا ها و تجهات را به خود جلب کنید.

مد روز

نمونه مدل لباس رسمی کرستی

با پوشیدن این لباس،به ظاهری جوان، مدرن و فرشته ای دست پیدا خواهید کرد.این لباس زیبا و جذاب همراه با تزئینات گلبرگ و دامن کوتاه در قسمت جلو،برای یک مراسم بهاری انتخاب بسیار عالی و جذابی می تواند باشد.پوشیدن یک جفت صندل تخت نقره ای و یا ساده همراه با این لباس را درنظر داشته باشید.

لباس مجلسی سه بعدی طرح گل

نمونه مدل لباس مجلسی کرستی

این لباس سه بعدی همراه با طرح گل در قسمت گردن برای محیط خانه مناسب است.این مدل برای دختر خانم های نوجوان و یا جوان گزینه ایده آلی است.این مدل دارای زیپ و بند در قسمت کمر می باشد

لوکس و لالچری باشید

نمونه مدل لباس رسمی کرستی

هیچ لباسی همانند این مدل از لباس مجلسی با پارچه طلایی درخشان، شما را لوکس و لاکچری کند.این لباس در اندازه های کوچک،متوسط و شفاف ارائه شده است و دارای ویژگی های مش در بالا تنه،آستین شفاف، یقه ایستاده و بند در قسمت پشت است و با هر نوع اندازه بدنی زیبا است.

مدل لباس کرستی مجلسی

مدل لباس مجلسی کرستی

این لباس رسمی با پارچه ابریشمی و رنگ شکلاتی از ظرفت ویژه ای برخوردار است که برای هر زمان از سال می تواند گزینه مناسبی باشد.هنگام پوشیدن این لباس می توانید یک شال بر روی شانه های خود بیندازید.پارچه ابریشمی به همراه بند پشت و کمر آن باعث توجه همه نگاه ها به این لباس خواهد شد.

نمونه مدل لباس رسمی کرستی

با پوشیدن این لباس با دامن بلند و رنگ قرمزاحساس سلطنتی خواهید داشت که برای لحظات عاشقانه و یا مهمانی برای انتخاب مناسبی است.این مدل از لباس کرستی برای ارائه ظرافت و ظاهر زنانگی گزینه خوب و زیبایی است.