صندل های گلادیاتور مرسوم ، مد روز و جذاب هستند و چیزی که بیشتر خانم ها به عنوان بخشی از کمد لباس خود می خواهند. با این حال  انتخاب صندل گلادیاتور که عالی به نظر می رسد ، کار آسانی نخواهد بود.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این مدل صندل زنانه گلادیاتور در سایزها و رنگ های مختلفی وجود دارند. آنها از جنس چرم مصنوعی ساخته شده اند همچنین دارای روکش PU با تفس بالا است.خانم ها جنس چرمی نرم و پشتیبانی این صندل را دوست دارند و به خوبی می تواند با همه جور لباسی ست شود. تمام روز می توانید با خیال راحت این صندل را بپوشید.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این صندل های گلادیاتور در رنگ ها و سایز های مختلفی ساخته شده اند. آنها دارای یک چرم مصنوعی فوقانی ،یک کف مصنوعی ، پاشنه لژدار و در پشت پاشنه دارای یک زیپ هستند. آن ها همچنین دارای برش هایهندسی وتوری هستند. این کفش راحتی گلادیاتور بسیار عالی به نظر می رسد و به خوبی متناسب است. این صندل دارای پاشنه کوچک است و به دلیل داشتن رنگ های متنوع خانم ها این مدل را دوست دارند.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این مدل از صندل گلادیاتور در اندازه و رنگ های مختلف طراحی و ساخته می شود. قسمت فوقانی این مدل از چرم مصنوعی و قسمت بیرونی آن بافتنی است و دارای دو بند مچ پا قابل تنظیم با بستن سگک وجود دارد.این مدل از صندل زیبا ، راحت و بادوام است و تقریبا با هر لباسی پوشیده می شود.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این صندل در رنگ های زیبایی وجود دارد. قسمت بالایی این صندل از چرم مصنوعی ساخته شده است. همچنین این مدل دارای بستن توری و یک پایه مخصوص پا است. خانم ها ان را بسیار زیبا و شیک می دانند. همچنین مناسب انواع پا ، باکیفیت می باشد.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این صندل در اندازه های و رنگ های متنوعی وجود دارد. جنس این مدل از چرم مصنوعی است و همچنین دارای تسمه به همراه سگک برای بستن می باشد.این مدل بسیار زیبا ، راحت و مناسب است.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این صندل از چرم مصنوعی ساخته شده است و در قسمت پشت پاشنه دارای یک زیپ برای بستن می باشد. کاربران آن را زیبا و راحت می دانند و بندها به دور پا پیچیده می شود. برخی از خانم ها معتقدند که این کفش برای کسانی که پاهای سنگین تری دارند خوب به نظر می رسد و بسیار محکم است.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این صندل در اندازه و رنگ های متفاوتی اراوه شده است.دارای یک کف مصنوعی و یک زیپ در قسمت پشت با پاشنه 2 سانتی می باشد. این کفش شیک برای پیاده روی بسیار راحت است و از کیفیت خوبی برخوردار است و زیپ پشت باعث می شود بتوانید راحت تر آن را باز و بسته کنید و انعطاف پذیری خوبی دارد.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این صندل گلادیاتور بافته شده در اندازه های مختلف و در هفت رنگ ساخته می شود .دارابی جنس چرم مصنوعی و کف چرم است. این صندل ها جذاب ، شیک و راحت هستند.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این صندل گلادیاتور مچ پا در اندازه های مختلف و در شش رنگ وجود دارد.شرکت تولید کننده این صندل به مشتریان این مدل توصیه می کند که برای خریدسایز کوچکتر از آنچه معمولا می پوشید را سفارش دهید ،زیرا این صندل در قالب بزرگتر تولید می شود.کاربران آن را بسیار راحت ، شیک و با قیمت مناسب می دانند. دارای زیپ در پشت و همچنین تسمه قابل تنظیم می باشد.

 

نمونه مدل صندل گلادیاتور زنانه

 

این صندل گلادیاتور صاف در اندازه های مختلف و در رنگ های قهوه ای ، مشکی و بژ ساخته می شود. این صندل بسیار راحت می باشد و برای فعالیت های طولانی مدت بسیار مناسب است بدون اینکه موجب ناراحتی پای شما شود. کاملا محکم است و زیپ پشت آن باعث می شود تا راحت و سریع باز و بسته شود.