کفش های جالب و شیک پلتفرم زنانه

کفش پلتفرم زنانه شیک و جدید

 

کفش های پلتفرم زنانه که با نام کفش گوه ای و یا لژدار نیز شناخته می شوند،  کفش های نوآورانه و بسیار کاربردی هستند.خانم ها می توانند کفش های پلتفرم زنانه را در بسیاری از سبک های استاندارد با پاشنه بلند، استفاده کنند.یکی از مزایای این نوع کفش، راحت بودن آن است.این کفش ها برای هر فصلی مناسب هستند.کفش های پلتفرم در مدل های شیک بسیار زیادی ارائه می شوند که می توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب، و از پیاده روی با ان لذت ببرید.در ادامه، به معرفی چند مدل از کفش های پتفرم، اشاره خواهیم کرد.

جذاب

کفش گوه ای زنانه جدید

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این کفش پلتفرم توری با رنگ های متالیک، قهوه ای و قرمز ترکیب شده و آن را تبدیل به کفشی پر زرق و برق و کاربری، کرده است.این کفش با انواع دامن می تواند ست شود.

پلتفرم با طرح های خیره کننده

کفش گوه ای زنانه شیک

اضافه کردن کفش پلتفرم به کمد لباس خود با طرح رنگارنگ برای فصل بهار و تابستان، گزینه بسیار مناسبی است.کفش های با این مدل را می توانید با لباس ساده بهاری یا تابستانی خود بپوشید و ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید.

کفش پاشنه بلند پلتفرم

کفش پاشنه بلند پلتفرم زنانه

 

این مدل از کفش پلتفرم  پاشنه بلند ساده و ظریف، برای پوشیدن آن در مهمانی با لباس شب گزینه بسیار خوبی است.کفش های پلتفرم پاشنه بلند، برای فصل های مختلف سال بسیار مناسب هستند.با شروع شدن فصل سرد، می توانید آن را با جوراب شلواری ضخیم و بافتنی بپوشید.

پتفرم ساده با رنگ سیاه و سفید

کفش پلتفرم زنانه شیک

 

این مدل از کفش پلتفرم ساده کلاسیک، به خوبی با لباس های رنگی ست خواهد شد.همچنین میتوان آن را با لباس های خنثی،سیاه و سفید و یا دیگر سبک ها، پوشید.

صندل های پلتفرم

 

تصور اینکه کفش های پتفرم، حتما باید پاشنه بلندی داشته باشند، اشتباه است. صندل چرمی کلاسیک، به سبک پلتفرم با پاشنه کوچک هم، بسیار شیک و جالب خواهد بود.

پلتفرم روباز

کفش پلتفرم روباز زنانه

این مدل از کفش پلتفرم با طرح رنگی که قسمت انگشت آن روباز است، می تواند به خوبی با دامن و یا شلوار جین به خوبی ست شده و ظاهری زیبا و جذاب فراهم سازد.

پاشنه شفاف

کفش پاشنه بلند شفاف

این مدل از کفش های پاشنه بلند شفافبرای مهمانی بسیار مناسب هستند.این سبک های پاشنه شفاف، برای محیط کاری اصلا مناسب نیستند.

صندل اسپادریل

نمونه مدل صندل پلتفرم اسپادریل

صندل های گوه ای اسپادریل با طرح گل، برای استقبال از فصل بهار گزینه بسیار مناسبی هستند.این صندل ها از راحتی بسیار زیادی برخوردار هستند.

بوت پلتفرم سه رنگ

نمونه مدل بوت پلتفرم شیک

 

این مدل از بوت پلتفرم سه رنگ، بسیار شیک و منحصر به فرد است.با پوشیدن این کفش در فصل سرد، ضمن محافظت از انگشتان پا در مقابل سرما، استایل جذابی هم داشته باشید.