کت و ژاکت های ترند سال 2021

در این مقاله به معرفی ژاکت و کت های جدید و شیک زنانه سال 2021 را معرفی خواهیم کرد.

کت و ژاکت زنانه

 

ژاکت کت وشلوار، برای کمد لباس هر خانمی ضروری است.ژاکت کت و شولار در مدل های بسیار زیادی وجود دارند.در زندگی روز مره خود، می توانید ژاکت را برهی محل کار، مهمانی و یا هر موقعیت دیگری بپوشید.اگر در کمد لباس خود ژاکت ندارید،پیشنهاد می کنیم حتما یکی از ژاکت های زنانه 2021 را خریداری کنید.

رنگ کت و ژاکت های ترند 2021

رنگ ژاکتهای زنانه ترند 2021 برای فصل بهار و تابستان عبارتند از:

  1. آبی
  2. لیمویی
  3. خاکستری
  4. آتشی
  5. قرمز
  6. قهوه ای

نمونه مدل ژاکت زنانه

شما می توانید این مدل از ژاکت زنانه را با شلوار جین و یا یک شلوار راحت تر از جین بپوشید.اگر به دنبال ژاکت برای مراسم های های رسمی تر هستید،ست ژاکت کت و شلوار بهترین گزینه برای ساختن ظاهری شیک است.

ست ژاکت های زنانه 2021

برای هر موقعیت و مناسبتی، انواع مختلفی از ژاکت ها را می توانید پیدا کنید.ژاکتی را که انتخاب میکنید،مطمئن شوید که برای موقعیت دلخواه شما مناسب است.

ست کت و شلوار زنانه

ژاکت چرم ترند سال 2021

بهترین ژاکت برای فصل پاییز،ژاکت چرمی است.

ژاکت چرم زنانه

زاکت های بزرگ زنانه 2021

اگر طرفدار لباس های با اندازه بزرگ هستید،ژاکت های بزرگ زنانه در مدل های متنوعی از مد 2021 موجود هستند.این مدل از ژاکت ها با تاپ های فانتزی سازگاری زیادی خواهند داشت.

نمونه مدل ژاکت زنانه

 

نمونه مدل ژاکت زنانه جدید

اگر به دنبال یک لباس شهری هستید،ژاکت تصویر بالا،گزینه بسیار مناسبی برای پوشیدن است که می توانید آن را با شلوار جین ست کنید.

ژاکت جلوباز

ژاکت های جلوباز بدون زیپ و دکه هستند.این مدل برای خانم هایی که دارای نیم تنه بزرگ هستند، مناسب است.این مدل از ژاکت جلوباز را می توانید با شلوار جین، شلوار پارچه ای و یا دامن بپوشید.

ژاکت جلوباز زنانه شیک و جدید

ژاکت دو سینه

ژاکت دوسینه با هر لباسی می تواند ست شود.این مدل از ژاکت را می توانید با شلوار گشاد، لباس میدی، دامن کوتاه، شلوار جین و … امتحان کنید.

ژاکت دوسینه

ژاکت بلند زنانه در ترند سال 2021

ژاکت بلند کتی،گزینه ای بسیار مناسب برای داشتن ظاهری شیک در فصل پاییز است.ایم مدل را می توانید با شلوارک، شلوار جین و تی شرت ست کنید.

ژاکت بلند زنانه جدید

ژاکت یک دکمه ای

این مدل از ژاکت زنانه  دارای یک دکمه است.برای داشتن ظاهری جسور اما آرام، این مدل گزینه خوبی است.ژاکت یک دکمه ای با شلوار جین،دامن و یا تی شرت یقه دار کاملا هماهنگ است.

ژاکت یک دکمه ای

ژاکت کمربنددار در ترند 2021

ژاکت پارچه ای همراه با کمربند، لباسی محبوب برای سال 2021 است.این ژاکت رل می توانید با شلوار به همان رنگ بپوشید تا جلوه ای تک رنگ و زیبا داشته باشید. این مدل با شلوار جین هم می تواند ست شود.

ژاکت کمربنددار زنانه

ژاکت چهارخانه

اگر به دنبال لباس داشتن ظاهری شیک برای محل کار خوذ هستید، ژاکت های چهارخانه گزینه عالی خواهند بود.این مدل را می توانید با پیراهن سفید، شلوار کلاسیک و یا شلوار جین بپوشید.

ژاکت چهارخانه زنانه

ژاکت کرپ

کت کرپ که از پارچه نازک بافته شده اند، برای فعصر های خنک تابستان بسیار مناسب است.با پوشیدن این کت ظاهری زیبا و جذاب خواهید داشت.

ژاکت کرپ زنانه

 

کت زنانه شیک و جدید

این مدل از کت بدون دکمه و برش را حتما باید در کمد لباس خود داشته باشید.

کت با استایل ملوانی

طرح این این کت استایل شبیه به ملوانان را برای شما فراهم خواهد ساخت.

کت ملوانی زنانه

کت کوتاه جلوباز در ترند محبوب 2021

این مدل از کت ها نسب به کت های دیگر، کوتاه تر هستند.کت کوتاه لباسی مناسبی برا مهمانی خواهد بود.برای تکمیل ظاهر خود با کت کوتاه می توانید از شلوار کوتاه، ژاکت یقه وی و گردنبند استفاده کنید.

کوتاه کوتاه جلوباز زنانه

کت جین زنانه

این مدل ازکت جین را می توانید با هر لباسی بپوشید.

کت جین زنانه

کت کتان

کت کتان زنانه

کت های توری

این کت ساخته شده از پارچه توری، با خانم ظاهری باظرفات و زنانه می بخشد.پوشیدن این مدل همراه با دامن تک رنگ برای مهمانی بسیار عالی است.

کت توری زنانه