کفش های پاشنه بلند جذاب برا ی خانم ها

 

خانم ها با پوشیدن انواع مدل های کفش به ظاهری جذاب و شیک دست پیدا می کنند اما هیچ کفشی مانند کفش های پاشنه بلند نمی تواند این جذابیت را در خانم ها بیفزاید.با پوشیدن کفش هایب پاشنه بلند اعتماد به نفس هم افزایش پیدا می کند.در ادامه دنیای مد فروشگاه اینترنتی شهرک مارکت به شما در مورد نحوه انتخاب و پوشیدن کفش پاشنه بلند را به شما خواهیم گفت.

پیدا کردن و خرید کفش پاشنه بلند کار سختی نیست.می توانید آن را در بیشتر فروشگاه های اینترنتی آنلاین،بوتیک ها و یا مراکز خرید لباس معروف پیدا کنید. انواع کفش های پاشنه بلند، میتوانند جذابیت خاصی داشته باشند.مدل های وجود دارند که این جذابیت بیشتر در آن ها دیده می شود که با امتحان کردن و پوشیدن آن ها می توانند به ظاهر شما زیبایی زیادی بدهند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  1. کفش پاشنه کوتاه
  2. پاشنه های قرمز رنگ و یا دیگر رنگ های روشن
  3. چکمه های پاشنه بلند
  4. صندل های بند دار
  5. پاشنه های پلنگی
  6. کفش های پر زرق و برق مانند مرواریدی، بدلیجات
  7. کفش های پاشنه خیلی بلند
  8. انواع مختلف پاشنه پا
  9. کفش پاشنه بلند گوه ای

به طور کلی، هر چه قسمت انتهایی پاشنه ضخیم تر باشد، پوشیدن آن نیز آ سان تر خواهد بود.راه رفتن با کفش های پاشنه گوه ای آسان است و همچین چند سانتی نیز به قدتان اضافه خواهد کرد. پاشنه های گوه ای معمولا بیش از 5 سانت هستند و هنگام راه رفتن وزن شما به طور مساوی بین هر دو پاشنه تقسیم خواهد شد و راه رافتن را آسان خواهد کرد.

 

پاشنه استیل

این مدل از پاشنه های بسیار نازک و باریک است و داشتن تعادل با پوشیدن آن کمی دشوار خواهد بود.راه رفتن با آن ها مانند راه داشتن تعادل بر روی توپ است.

پاشنه بلند

بهضی از کفش های پاشنه بلند دارای پاشنه های بلوکی یا بلوک چوبی هستند دا دارای پایه های ضخیمی می باشند این پایه های ضخیم ، ایجاد تعادل برای راه رفتن را آسان می کند.

کفش پاشنه گربه ای

پاشنه کفش های پاشنه گربه ای بسیار باریک است و ارتفاع کمی دارد و بسیاری از خانم ها با دیدن آن ، مجذوب آن می شود. این مدل از کفش سخت ترین کفش برای راه رفتن می تواند باشد. قدم زدن با کفش پاشنه بند جذاب راه رفتن با کفش های پاشنه بلند زیاد سخت نیست و با رعایت چند نکته می توانید به آسانی تعادل خود را بر روی آن حفظ کرده و از راه رفتن و جذب کردن نگاه دیگران به خود لذت ببرید.

اگر قبلا کفش پاشنه بلند نپوشیده اید ویا مدی آن ها را نمی پوشید بهتر است با قدم زدن در خانه، شروع کنید.سعی کنید با پاشنه معمولی که بین 3 الی 5 سانت ارتفاع دارند تمرین کنید. اگر با این مدل از پاشنه ها بتوانید راه بروید با دیگر مدل های پاشنه بلند هم به آسانی راه خواهید رفت.

 

 

چند نکته در مورد راه رفتن با کفش پاشنه بلند

با ایستادن بر روی کفش پاشنه بلند به تمرین تعادل بپردازید، وزن خود کمی به جلو منتقل کرده تا وزن خود را به طوری مساوی بر روی پاشنه بیندازید.

شروع به راه رفتن دور خانه کرده و بالا پایین کردن پاشنه کنید.

سعی کنید بر روی انواع سطوح مانند کف چوبی،روی موکت، فرش راه بروید.راه رفتن بر روی سطوح مختلفف متفاوت خواهد بود و تعادل شما را تحت ناثیر قرار خواهند داد.

با گرفتن نرده راه پله برای نگه داشتن تعادل خود، از پله ها بالا و پایین بروید.بهتر است برای تعادل بیشتر، پاهای خود را به صورت پهلو یا زاویه دار بر روی هر پله قرار بدهید.

اگر کفش های پاشنه بلند زیادی دارید بهتر است انواع مدل را برای تمرین راه رفتن خود امتحان کنید تا تعادل بیشتری را به دست آورید.

فراموش نکنید که ابتدا راه رفتن با کفش پاشنه بلند، احساس لرزیدن پای شما کاملا طبیعی است و راه رفتن به طور طبیعی بر روی آن کمی زمان بر خواهد بود تا مچ پای شما تقویت شده و احساس لرزش نکند.هر روز تمرین کنید و به تدریج زمان استفاده از پاشنه های بند را افزایش دهید و به مدت طولانی آن را بپوشید.بعد از چن روز و یا چند طبیعی از راه رفتن با پاشنه بلند به طور طبیعی تعجب خواهید کرد.

 

محبوبیت کفش پاشنه بند

چند دهه ای است که کفش های پاشنه بلند، به عنوان اصلی ترین کفش های جذاب و شیک شناخته شده است.این مدل از کفش باعث طولانی شدن پا شده و موجب می شود که پاها بلند تر و لاغر به نظر برسند که باعث ایجاد ظرافت و اعتماد به نفر در خانم ها می شود.پس جای تعجب نیست که کفش های پاشنه بلند مورد محبوب خیلی از خانم ها است.