کارهایی که باید انجام دهید تا پوشیدن کفش و صندل پاشنه بلند راحت تر باشد

کفش و صندل های پاشنه بلند، مورد علاقه بسیاری از خانم ها شیک و پوش هستند.کفش و صندل های پاشنه بلند تاثیر بسیار زیادی در استایل خانم ها دارد و همچنین این نوع کفش گزینه بسیار خوبی برای خانم هایی که می خواهند بلند قد دیده شوند، است.پوشیدن و راه رفتن با صندل های پاشنه بلند کمی سخت و ناراحت کننده می باشد و استفاده طولانی مدت از این نواع کفش ممکن است به پای شما اسیب برساند.از عوارض صندل می توان به بروز تاول، بی حسی، تورم و درد در قسمت پا اشاره کرد.در این مقاله راهکارهایی را برای شما خانم های عزیز اشاره خواهیم کرد تا پوشیدن کفش و صندل پاشنه بلند راحت تر شده و نهایت لذت را از آن در مراسم های مهمانی بهره ببرید.با ما همراه باشید.

مطالب بیشتر :معرفی چند مدل کفش پاشنه بلند شیک و خاص همراه با عکس

کفش های باکیفیت بخرید

 

کیفیت پاشنه کفش های انتخابی شما، تاثیر بسیار زیادی در راحتی پاهای شما خواهد داشت.بنابراین هنگام خرید، کفش و صندل باکیفیت را انتخاب کنید.صندل های چرم از کیفیت خوبی برخوردار هستند.این نوع کفش مانع از تعرق و یا تاول در پای شما خواهد شد.

بعد از خریدن صندل پاشنه بلند از ان به خوبی مراقبت کنید

مراقبت از کفش و صندل بسیار مهم می باشد. این کار مانند تعویض روغن خودرو و یا مرتب کردن موها است.در تمام طول روز از کفش استفاده می کنیم.بنابراین مراقبت و نگهداری از ان تاثیر بسیاری زیادی در سلامت پا خواهد داشت.

شکل کفش

شکل کفش نیز به راحت بودن پای شما، کمک زیادی می تواند داشته باشد.در انتخاب کفش و صندل پاشنه بلند حتما زاویه قوس ان را بررسی کنید.بسیاری از خانم ها در یک پاشنه دارای سکوی جلو احساس راحتی زیادی می کنند.

در نظر بگیرید که در چه موقعیت و مکانی از آن استفاده خواهید کرد

 

قبل از پوشیدن کفش پاشنه بند، مکانی که می خواهید این کفش را در ان بپوشید، مورد بررسی قرار بدهید.آن مکان ممکن است بتن، شن،سنگفرش، چمن و … باشد.بنابراین می توانید راحتی خود را با کفش پاشنه بلند در ان مکان به راحتی بسنجید.

به ضخامت پاشنه توجه کنید

 

صندل های با پاشنه نازک، بسیار شیک و جذاب هستند اما مناسب هر لباس و موقعیتی نیستند.همچنین راه رافتن با پاشنه های نازک بسیار سخت خواهد بود.پاشنه پا هرچه ضخیم تر باشد، راحتی زیادی خواهد داشت و راه رفتن با ان بسیار آسان خواهد بود و تعادل زیادی خواهید داشت.

ضخامت کف نیز مهم است

کفش هایی که کفی ضخیمی دارند، راحتی زیادی دارند..پوشیدن و راه رفتن با کفش کفی ضخیم احساس راحتی خواهید داشت.

منبع : https://www.insider.com/