بهترین مدل کفش برای پوشیدن با دامن

هنگام پوشیدن دامن، مدل کفشی که می خواهید از آن استفاده کنید را با دقت در نظر بگیرید چون یک انتخاب اشتباه مدل کفش، در ظاهر شما تاثیر خواهد داشت و ممکن است تیپ و ظاهر شما  را خراب کند.شاید کفش و دامن شما هر کدام در سبک خود زیبا و جذاب باشند اما ممکن با همدیگر تطابق نداشته باشند.تناسب کفش و دامن رمز کلید یک ظاهری زیبا و جذاب برای خانم ها است.

راهنمای ست کردن کفش با دامن

برای رسیدن به تناسب و جذابیت، ست کردن انواع مختلف دامن با کفش می تواند سخت به نظر برسد.ابتدا باید مدل و فرم دامن و شکل و پاشنه کفش را در نظر بگیرید.به عنوان مثال شکل و اندازه کفش های با پاشنه بلند ممکن است با بعضی از دامن هایی که طول کوتاه تری دارند مناسب نباشد.اما وقتی صحبت از کفش پاشنه بلند با دامن های بلند می شود، می تواند برای خانم ها بهترین انتخلب باشد.

دامن کوتاه

استفاده از کفش های نامناسب با دامن های کوتاه، ظاهری خشن و کودکانه برای خانم ها بسازد.خانم هایی که دامن کوتاه را انتخاب می کننند، این کار را با هدف افزایش جذابیت خود انجام می دهند که این هدف با پوشیدن مدل های مختلف کفش تحقق می یابد.

ست کردن کفش با دامن

 

کفش های پاشنه کوتاه یا پوتین های تا مچ پا: این مدل از کفش ها می توانند جذابیت ویژه ای به پاهای شما ببخشند.

پوتین های بالای زانو: این مدل از کفش نگرش ویژه ای برای استفاده با دامن کوتاه ایجاد می کند و باعث جذب همه نگاه ها به شما خواهد شد.

کفش بندار: اگر میخواهید ظاهری خوش تیپ داشته باشید کفش های بنددار با پاشنه بلند، انتخاب خوبی هستند که یک ظاهری با ظرافت را ایجاد خواهد کرد.

طول زانو: استفاده ازدامن های تا زانو برای محیط منزل،مهمانی و مراسم با انتخاب مدل کفشی که پای شما هماهنگ باشد اما با خط ساق دامن تضاد نداشته باشد، نکته مهمی است.از کفش های گوه ای پرهیز کنید چرا که ممکن است سبک دامن را از بین ببرد.

ست کردن کفش با دامن

اگر در یک فضای ساده ، استفاده از دامن بلند مد نظر شما باشد، پوشیدن کفش های آکسفورد با مدل های کمی تمایل به مردانه، جذابیت خاصی می تواند ببخشد.

دامن دستمالی

هر کفشی که با دامن دستمالی می پوشید، نباید با مدل دامن رقابت کند.برای داشتن ظاهری زیبا با دامن دستمال از پوشیدن کفش های تا مچ پا خودداری کنید:این نوع کفش برای دامن های دستمالی مناسب نیست. برای داشتن ظاهری خاص با دامن دستمالی می توانید از کفش های بنددار استفاده کنید که ظاهری شیک را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ست کردن کفش با دامن

 

دامن ماکسی

چیزی که در مورد دامن های ماکسی وجود دارد، سن و سال نمیشناسد و خانم ها بدون توجه به سنشان آن را می پوشند.وقتی از دامن ماکسی استفاده میکنید، ظاهر خود را ساده نگه دارید و از پوشیدن کفش های کوتاه با آن خودداری کنید.

کفش تخت: استفاده از مدل کفش تخت با دامن ماکسی، ظاهر ساده و شیک شما را حفظ خواهد کرد.

کفش های گوه ای: اگر با پوشیدن دامن ماکسی کوتاه قد به نظر می رسید، می توانید با پوشیدن کفش گوه ایبه جای کفش کوتاه، این مشکل را بر طرف نمایید.

ست کردن کفش با دامن

 

برای داشتن ظاهری زیبا هنگام استفاده از دامن، نکات زیر را در نظر بگیرید:

از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خودداری کنید:این کفش ها نمی توانند با ظاهر ظریف و سبک دامن همراه باشند و مناسب نیستند. با کفش های پاشنه ظریف راه بروید:کفش های پاشنه گربه ای، جذابیت و تعادل را هنگام استفاده از دامن حفظ می کند وکاملا مناسب هستند.

دامن چای:

خانم هایی که دامن بلند را دوست ندارند، و می خواهند طول دامنشان کمی تا زیر زانو باشد، دامن های چای گزینه مناسبی هستند. دامن چای در مدل های متنوعی وجود دارد و می توان آن را با انواع مختلف کفش ست کرد.

 

ست کردن کفش با دامن