شلوارهای پالازو به دلیل داشتن راحتی زیاد، مورد علاقه بسیار از خانم ها است.شلوارهای پالازو در رنگها، الگوها و سبک های بسیار زیادی ارائه می شوند و به دلیل گشاد بودن با هر فرم بدنی سازگار هستند و به خوبی ست می شوند.با این حال، شاید خرید صندل زنانه یا کفش مناسب با شلوار پالازو کمی سخت به نظر برسد.کفش هایی که انتخاب می کنید باید به قد شلوار پالازو شما بیفزاید.در حالت ایده آل شلوار باید تا مچ پای شما باشد و روی زمین کشیده نشود.

 در ادامه به معرفی کفش های مناسب پوشیدن با شلوار پالازو اشاره خواهیم کرد.از این مدل کفش های معرفی شده می توانید برای تکمیل استایل خود با شلوار پالازو، استفاده کنید.

چه مدل کفش هایی مناسب پوشیدن با شلوارهای پالازو هستند؟

با این نکات ساده به راحتی میتوانید استایلی شیک با شلوار پالازو و مدل های مختلف کفش را نمایش دهید:

  • پوشیدن دمپایی و صندل تابستانی با شلوار پالازو برای راحتی زیاد در تابستان
  • استفاده از کفش و صندل پاشنه بلند مد روز برای داشتن ظاهری شیک و خاص
  • استفاده از کفش و صندل های لژدار
  • پوشیدن پوتین برای فصل زمستان همراه با شلوار پالازو
  • اگر لباس های طرح دار و رنگی می پوشید، کفش های با رنگ خنثی انتخاب کنید
  • برای لباس های روشن از کفش های با رنگ تند، انتخاب کنید تا ظاهر شما را درخشان جلوه دهد.

معرفی 18 مدل کفش شیک مناسب با شلوارهای پالازو

ترکیب لباس پاییزی

رنگ های خاکی مانند برنز، قهوه ای و کرم در فصل های پاییز و زمستان عالی هستند.همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید شلوار پالازو برجسته با یک ژاکت گشاد طراحی شده است.پوشیدن کفش چرم قهوه ای رنگ لژدار با این مدل شلوارهای پالازو به لباس جلوه خاصی خواهد داد.کفش های لژدار علاوه ب افزودن به قد شما،ظاهری مرتب به شلوار شما هم می بخشند.

ست پاییزی شلوار پالازو

ست پاییزی شلوار پالازو

تیپ تابستانی با صندل

این مدل شلوار پالازو آبی ساده همراه با تاپ طرح دار، عالی به نظر می رسد.برای داشتن ظاهری غیر رسمی این استایل را همراه با صندل های نقره ای تخت ست کنید.در فصل تابستان که هوا بسیار گرم می شود پوشیدن کفش های بسته بسیار دردناک است.می توانید  صندل های تخت را انتخاب کنید تا جریان هوا در پاهای شما جریان داشته باشد.اگر فردی هستید که در طول روز فعالیت زیادی می کنید به شما این سبک را پیشنهاد می کنید.

 

مدل شلوار پالازو

مدل شلوار پالازو

کفش پاشنه بلند

شلوار پالازو طرح دار را همراخ با تاپ مشکی بپوشید.این مدل استایل برای تمامی مهمانی ها و مجالس مناسب است.برای داشتن استایل رسمی شیک، این مدل لباس را همراه با کفش پاشنه بلند اضافه کنید.

 

مدل شلوار پالازو

مدل شلوار پالازو

ظاهر شیک تابستانی

با کفش های پامپ برای فصل تابستان می توانید استایلی شیک و زیبا داشته باشید.این مدل کفش همراه با تاپ کوتاه همراه با شلوار پالازو سفید بریده با لبه های گشاد، حال و هوای مناسب تابستانی را ارائه خواهد داد.عینک آفتابی چشم گربه ای را به به عنوان اکسسوری اضافه کنید.برای داشتن استایل تابستانی ایده آل، می توانید شلوار پالازو سفید را همراخ با تاپ کوتاه خاکستری و یا سیاه و سفید ست کنید.همچنین انتخاب کفش مشکی به خنثی شدن لباس کمک زیادی خواهد کرد و به خوبی همراه با کلاه تابستانی هماهنگ خواهد شد.

 

مدل شلوار سفید پالازو

مدل شلوار سفید پالازو

گوه های تابستانی

شلوار پالازو طرح دار، تاپ مشکی و کت جین استایلی مد روز و بسیار راحتی است.این استایل را می توانید علاوه برحفظ راحتی، برای قد بلندتر دیده شدن، از کفش گوه ای استفاده کنید.اگر از این سبک می خواهید در روز استفاده کنید، استفاده از عنک آفتابی را فراموش نکنید.

 

مدل شوار پالازو

مدل شوار پالازو

 

نحواه پوشیدن شلوار پالازوبلند همراه با کفش تخت

پوشید شلوار پالازو بلند کمی سخت و مشکل است.چون لبه پهن این مدل شلوار زیر کفش  تخت گیر کرده و منجر به برهم خوردن تعادل و یا زمین خوردن شما بشود.با این حال خانم ها، عاشق پوشیدن کفش های تخت در تمام طول سال به خصوص در فصل بهار و تابستان هستند.اگر علاقمند به پوشید کفش های تخت همراه با شلوار پالازو هستید،در ادامه به نحوه پوشیدن آن با شلوار پالازو می پردازیم:

  1. برای جلوگیری از زمین خوردن و افتادن، به سراغ شلوارهای کوتاه پالازو بروید.
  2. همچنین به سراغ شلوارهای کمر بلندی که طول آن تا مچ پایتان است، بروید.
  3. می توانید صندل و یا حتی بعضی از دمپایی های معمولی را انتخاب کنید.

 

مدل شلوار بلند پالازو

مدل شلوار بلند پالازو

استایلی رسمی برای فصل زمستان

توصیه ما برای شرکت در یک مراسمی، پوشیدن شلوار رسمی پالارو است.بلوز پشمی، شلوار پالازو مشکی همراه با صندل گلادیاتور ترکیبی جذاب خواهد شد.همچنین با گوشواره مشکی و یک کیف دستی سبک استایل خود را کامل تر کنید.

 

مدل شلوار زمستانی پالازو

مدل شلوار زمستانی پالازو

استایل لباس کار

برای داشتن استایل کاری، رنگ های سبز کم رنگ و آبی عالی هستند.بلوز خود را با شلوار پالازو و کفش پامپ نوک تیز ست کنید تا تصویر بهاری تمیز و واضحی داشته باشید.این سبک لباس به دلیل تن رنگ های سردش، برای فصل بهار و زمستان عالی است.

 

مدل شلوار پالازو زنانه

مدل شلوار پالازو زنانه

ظاهری ساده در عین حال شیک

شلوار پالازو زیگزاگی همراه با شلوار سفید ساده و کفش  پاشنه دار همراه با بندهای ضخیم ، ظاهری ایده آل را برای شما خواهد ساخت.استایل با رنگ سیاه و سفید برای روزمره عالی است که این نوع ترکیب را می توانید در دورهمی های خانوادگی استفاده کنید.

 

مدل شلوار پالازو زنانه

مدل شلوار پالازو زنانه

نگاه بهاری جذاب

با کنار هم قرار گرفتن یک تاپ راه راه با یک شلوار پالازو صورتی، برای استایل بهاری آماده شوید.با شلوارهای بند پالازو و استفاده از اکسسوری مورد نیاز به استایلی فوق العاده و بی نقع دست پیدا کنید.

 

ست ستبهاری

ست بهاری

بوهمین استایل

عکس شوار پالازو صورتی وزرد بوهمیایی را همراه با تاپ یاقوتی و صندل پاشنه دار بند نقره ای ببینید.این سبک ترکیبی رنگارنگ است.می توانید شلوار پالازو را با طرح های عجیب و غریب با پیراهن رنگ متضاد و کفش پاشنه دار قهوه ای رنگ، بپوشید.

ست استایل بوهمیان

ست استایل بوهمیان

با شلوار گشاد مشکی چه بپوشیم؟

لباس کار رسمی معمولا از ترکیب لباس هایی با شلوار پالازو و کت های رسمی تشکیل می شود.پیراهن طرح پلنگی در تصویر را با هرچیزی میتوانید ست کنید.این استایل برای محل کار و مناسب های رسمی، مناسب است.همچنین کفش پاشنه دار شرابی یا قرمز رنگ، با این استایل بسیار شیک خواهد شد.

 

شوار مشکی پالازو

شوار مشکی پالازو

استایل تک رنگ

برای داشتن استایل گوتیک، رنگ مشکی بهترین دوست شما است.سیاه و سفید ترکیبی کلاسیک است که می توانید در هر فضایی بپوشید.کفش های پاشنه دار جیربا تم گوتیک بسیار شیک خواهد شد.

 

مدل شوار پالازو زنانه

مدل شوار پالازو زنانه

استایل کژوال

ترکیب قهوه ای و کرم همراه با کفش پاشنه دار، شما را کاملا شیک خواهد کرد.این مدل لباس مهمانی، نگاه بسیاری را به طرف شما جلب خواهد کرد.گوشواره های مرواریدی کوچک، کیفی براق و کمربند پاپیونی همراه با این مدل ترکیب لباس فوق العاده زیبا خواهد شد.با این ست های زیبا به استایل کژوال دست خواهید یافت.

 

ست استایل کژوال

ست استایل کژوال

لباس ساحل

اگر به ساحل رفته اید و نمی دانید چه بپوشید؟ اگر برنامه ای برای آب تنی ندارید و میخواهید چیزی بپوشید که راحت، دخترونه باشد، شلوار پالازو برای این شرایط بسیار مفید خواهد بود.این مدل شلوار برای استفاده در ساحل بسیار شیک خواهد بود.از آنجایی که کفش های پاشنه دار به دلیل فشار بر روی شن و ماسه، مناسب ساحل نیستند می توانید از صندل های لژدار،تخت، صندل تابستانی و یا دمپایی ساحلی استفاده کنید.

مدل شوار پالازو

مدل شوار پالازو

ظاهر کار ساده

در تصویر پایین یک ترکیب کلاسیک دیگر با تی شرت سفید و شلوار پالازو مشکی دیده می شود.با این مدل استایل بهتر است به سراغ کفش پاشنه بلند رفته تا ظاهری شیک و رسمی داشته باشید.

 

مدل شلوار ساده پالازو

مدل شلوار ساده پالازو

استایل جشنواره تابستانی

تاپ جلیقه ای مشکی همراه با پالازو کراوات دار مشکی و سفید یک استایل غیر رسمی را تشکیل می دهد.این مدل را می توانید در یک فستیوال سرگرم کننده بپوشید.دمپایی های ساده نقره ای با شلوار های کراواتی بسیار مناسب هستند.

 

شلوار تابستانی پالازو

مدل شلوار تابستانی پالازو

استایل خیابانی

تاپ سفید همراه با سلوار پالازو قرمز به جذابیت شما کمک زیادی خواهد کرد.با این استایل می توانید به سراغ هر مدل کفشی که مورد علاقه شماست، بروید.

 

شلوار قرمز پالازو

مدل شلوار پالازو

منبع: outfittrends