فهرست مطالب نوشته شده

معرفی انواع مختلف کفش پاشنه بلند زنانه

دانستن انواع کفش پاشنه بلند می تواند برای هر زن مفید باشد چرا که هنگام پوشیدن لباس بر اساس نوع کفش انتخابی خود تصمیم می گیرد .پاشنه کفش زنانه در انواع مختلفی از سبک ها وجود دارد که تاریخچه و تکامل پیچیده آن ها را منعکس می کند .در حقیقت پیش از تجسم ، پاشنه به عنوان کفش کار کردی برای مردان مورد استفاده قرار می گرفتند . کفش پاشنه بلند ابتدا در میان سربازان ایرانی محبوبیت پیدا کرد چرا که در زمان جنگ به آن ها خیلی کمک می کرد .

در اوایل قرن دهم ، کفش پاشنه بلند به اسب سواران این امکان را می داد تا زین های خود را راحت تر بگیرند . سوارکاران ایرانی هنگام شروع جنگ کفش هایی با پاشنه های بلند پوشیدند و پوشیدن این کفش توسط شاه عباس اول حین تور اروپا در قرن شانزدهم ، اروپا را تحت تاثیر قرار داد . از آنجا که بسیاری از ثروتمندان جهان اسب در اختیار داشتند ، پاشنه به نمادی از طبقه های ثروتمند تبدیل شد . از آنجا که تنها ثروتمندان می توانستند کفش پاشنه بلند بپوشند . به عنوان مثال ، پادشاه لوئیز چهاردهم پاشنه قرمز را به عنوان سمبل قدرت امپریالیستی جاودانه کردو برخی از مورخان این نظریه را تصور می کنند که این یک دلیل است که پاشنه های قرمز و کف پا همچنان به عنوانسمبل تجملات در دوران مدرن باقی مانده است .

نکته قابل توجه ، مزیت افزایش قد کفش پاشنه بلند در مردان باعث شد که زن ها هم از این نوع کفش استفاده کنند . در سال ۱۵۳۳ ، کاترین دو مدیسی ۱۴ ساله تبدیل به اولین زنی شد که در عروسی خود کفش پاشنه بلند بپوشد . استفاده از کفش پاشنه بلند می تواند در افزایش جذابیت ظاهر پا و کلی تاثیر زیادی داشته باشد . امروزه ، داشتن انواع مختلف کفش پاشنه بلند نشان از ثروت و اعتبار است . به عنوان مثال ، گزارش شده است که ایمیلیا مارکوس با نوی اول اجتماعی و سابق ، صاحب مجموعه ای از ۳۰۰۰ کفش پاشنه بلند است . چه بخواهید لباس مجلسی خود را رها کنید و یا نیاز به روز کردن کمد لباس خود برای فصل را داشته باشید ، نگاهی به انواع کفش پاشنه بلند می تواند به شما در ایجاد یک کمد کفش مناسب کمک زیادی کند .

[WD_Button id=4760]

کفش های پاشنه بلند در سبک های مختلف

پوتین نیم بوت

 

نمونه مدل پوتین نیم بوت

پاشنه های ضخیم این پوتین تا مچ پا است و جایگیزینی عالی برای پوتین های پتشنه بلندمی باشد . پوتین های مچ پا موجب صرفه جویی در فضای کمد شما می شود و پوشیدن آن در روزهای خنک ، دللپذیری عالی را فراهم می کند .

کفش پاشنه بند مچ پا

 

 

 

کفش پاشنه بند مچ پا

کفش پاشنه بند مچ پا

 

همانطور که از نام آن پیداست ، پاشنه بند مچ پا در اطراف مچ پا بسته می شود . سبک شناسان ابراز نگرانی می کنند که این ساختارمتمایز به ایمن تر شدن کفش پاشنه بلند کمک می کند و علاقمندان اطمینان می دهند که طراحی تصفیه شده ، هر نوع شبح زنانه را ارتقا می بخشد .

 

کفش پاشنه رقص سالن

 

کفش پاشنه رقص سالن

کفش پاشنه رقص سالن

 

کفش های پاشنه رقص سالن می تواند به شما کمک کند مانند یک دانسر واقعی در سرتاسر رقص حرکت کنید . پاشنه سالن توپی با داشتن بندهای محکم و پیچیده مچ پا ، مقدار مناسبی از ظرافتو پشتیبانی از طیف وسیعی از سبک های ریتمیک را فراهم می کند .

پاشنه پایه پمپی

 

پاشنه پایه پمپی

پاشنه پایه پمپی

بسیاری از افراد از پمپ اصلی به عنوان “پاشنه بلند کلاسیک” یاد می کنند . در حقیقت بیشتر سبک شناسان کمد لباس توصیه می کنند که چندید جفت پایه پمپی را به عنوان اصلی لوازم جانبی دراختیار داشته باشید.

پاشنه های بلوک

 

 

پاشنه های بلوک

پاشنه های بلوک

 

پاشنه های بلوک دارای یک پاشنه سیاه و جسور هستند که یک دستور مد را بیان می کنند.ضخامت و استحکام پاشنه بلوک همچنین به توزیع یکنواخت وزن بدن کمک می کند.

کفش پاشنه بلند

 

 

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند

 

پاشنه های کوچک با داشتن یک شبکه وسیع و مجلل و مستطیل ، پایه ای پایدار برای پیاده روی و رقص ارائه می دهند. پاشنه بلند بسیار مناسب برای سبک های لباس مجلسی یا مهمانی است. افزایش سطح پاشنه نیز ایستادگی برای مدت زمان طولانی را آسان تر می کند.

 

 

پاشنه کاما

 

 

پاشنه کاما

پاشنه کاما

 

همانطور که از نام آن پیداست ، پاشنه های کاما شبیه به علامت نقطه گذاری همه جا هستند.شکل کاما می تواند به هر جهت قراردادن چرخش خاردار بر روی پمپ ها یا چکمه ها باشد. چه قدم زدن بر روی فرش یا تخته سنگی ، شکل هلال این پاشنه ها برای هر مناسبتی مناسب است .

کفش پاشنه مخروطی

 

 

کفش پاشنه مخروطی

کفش پاشنه مخروطی

این مدل کفش که به پاشنه مخروطی شناخته شده است ، در نزدیکی کف قرار دارد و تا یک نقطه در نزدیکی پایه باریک است. قسمت ضخیم بالای پاشنه مخروطی پایه ای محکم برای پای شما ایجاد می کند در حالی که نوک ظریف آن لطافت را برای شما می آورد.

پاشنه بندی جلو مچ

 

 

پاشنه بندی جلو مچ

پاشنه بندی جلو مچ

پاهای خود را به زیبایی زنانه با پاشنه های بندی بپوشانید. این پاشنه های دارای دو ضلع متقارن هستند که به هم می پیوندند و به هم وصل می شوند. می توانید از این پاشنه پا به عنوان بیانیه یا مکمل مناسبت های خاص استفاده کنید.

کفش پاشنه کوبایی

 

 

کفش پاشنه کوبایی

کفش پاشنه کوبایی

نمایش سبک های زرق و برق دار با پاشنه کوبا. این نوع کفش باعث افزایش قد به همان سبک کفش های کوبا می شود که در لباس های مردانه فانتزی یافت می شود. یا یاد آوری یک تلاشی بین یک بوت مچ پا و یک کفش آکسفورد ، این پاشنه در هر دو سبک و لباس معمولی عالی به نظر می رسد. بیشتر طراحان پاشنه ای را ترجیح می دهند که از قسمت بالایی تیره تر و در نزدیکی پایه باشد.

پاشنه بیرون برش

 

پاشنه بیرون برش

پاشنه بیرون برش

 

این پاشنه ها دارای قسمت ضخیم بالایی یا جلویی هستند ، شکل ها یا نقش های پیچیده ای را برای اهداف تزئینی به نمایش می گذارند. از آنجا که بریدگی هادر انواع شکل ها ، اندازه ها و رنگ ها قرار می گیرند ، این پاشنه ها به شما امکان می دهند تا پایه های خود را به یک اثر هنری واقعی تبدیل کنید.

کفش پاشنه های تزئینی

 

کفش پاشنه های تزئینی

کفش پاشنه های تزئینی

 

با پوشیدن پاشنه های تزئینی اطمینان حاصل کنید که همه نگاه ها در بیرون از اتاق به شما خواهد بود. هر جنبه ای از این پاشنه ها نشان از استعدادی خلاقانه دارد. انواع سبک های تزئینی شامل جواهرات پیچیده یا طرح هایی با الهام از طبیعت است که شبیه برگ های یخی است. این پاشنه ها برای رویدادهایی مانند مراسم عروسی و محبوب هستند ، راهی آسان برای تبدیل شدن به ستاره نمایش است.

کفش پاشنه اسپادریل

 

 

کفش پاشنه اسپادریل

کفش پاشنه اسپادریل

 

پاشنه های اسپادریل دارای پارچه یا قسمت بوم بالا با کف پوشیده شده از الیاف یا طناب اسپرتو است. پاشنه اسپادریل یک کفش عالی برای فعالیت های معمولی و رویدادهای اجتماعی است.

پاشنه فانتزی

 

پاشنه فانتزی

پاشنه فانتزی

از افسانه های الهام گرفته تا سبک علمی تخیلی ، پاشنه های فانتزی همه چیز برای یافتن یک سبک متمایز است که همهبه دنبال آن هستنذ. این که شما به دنبال چه کفشی هستید کخ آن را بپوشید ، کفش های پاشنه فانتزی به شما می توانند کمکم خیلی زیادی داشته باشند.

کفش پاشنه فلر

 

کفش پاشنه فلر

کفش پاشنه فلر

این نوع پاشنه ها از نظر ظاهری شبیه شوار جین شعله ور هستند . این پاشنه ها با شلوار جین و همچنین با لباس یا دامن پر جنب و جوش مطابقت دارد .

پاشنه تخت

 

پاشنه تخت

پاشنه تخت

 

همانطور که از این نام پیداست ، پاشنه های تخت دارای یک فلات مسطح از پا تا پاشنه پا هستند . توزیع یکنواخت وزن می تواند ظاهری ناهموار یا صنعتی را به هر نوع لباس معمولی بیفزاید و این پاشنه ها ممکن است برای افرادی که قوس کم یا پا صاف دارند ، احساس راحتی بیشتری دشاته باشند .

کفش پاشنه فرانسوی

 

کفش پاشنه فرانسوی

کفش پاشنه فرانسوی

 

جذابیت لباس را در زندگی روزمره با پاشنه فرانسوی ضبط کنید. این کفش ها همچنین به عنوان پاشنه های لوئیس یا پاشنه مادام دپامپادور نیز شناخته می شود. از انجا که ارتفاع پاشنه این کفش ها کوتاه است ، آن ها برای تنظیماتی مناسب هستند که در آن شما باید بیش از حد معمول بایستید . پاشنه فرانسوی معمولا شامل یک سگک یا کمان برجسته است که جذابیت فوری دنیای قدیمی را برانگیخت.

چکمه های پاشنه بلند

 

 

چکمه های پاشنه بلند

چکمه های پاشنه بلند

 

پاشنه بلند ظرافت را به چکمه های کاربردی یا مد می بخشد . این نوع کفش روشی عالی برای جذابیت در هوای سرد و بارانی است. خواه شما یک جفت زمستانی جذاب تر بخواهید یا نیاز دارید که ان را با دامن یا لباس ست کنید ، چکمه های پاشنه بلند می تواند برای هر مناسبت زنانه ایجاد کند.

صندل های پاشنه بلند

 

صندل های پاشنه بلند

صندل های پاشنه بلند

 

صندل های پاشنه بلند دارای یک ناحیه انگشتی به سبک صندل است که با هر سبک پاشنه در نزدیکی پشت پا تضاد است. این کفش پاشنه بلند و درام شخصیتی بیشتری را به صندل روزانه تابستان شما می بخشد.

 

کفش پاشنه گربه ای

 

کفش پاشنه گربه ای

کفش پاشنه گربه ای

 

این پاشنه ها به اندازه کفی زنانه هستند تا یک جمله مد را بیان کنند اما به شما اجازه می دهند مدتی روی پای خود باشید از ناراحتی بیش از حد خودداری کنید. پاشنه گربه ای دارای پایه نازک و ظریفی است و همیشه ارتفاع آن زیر ۵ سانت است.

کفش پاشنه توری

 

کفش پاشنه توری

کفش پاشنه توری

پاشنه های توری روش عالی برای اضافه کردن مد به کمد لباس شما ارائه می دهند. جالب اینجاست که مورخان مد بر اساس منشاء پاشنه توری تقسیم می شوند. بعضی از مورخان ، دمپایی کلاسیک بالرینا را ذکر می کنند ، و برخی دیگر هم صندل گلادیاتور را به عنوان الهام بخش کفش می شناسند. شما به راحتی می توانید پاشنه توری پیدا کنید که شبیه هر دو سبک باشد. پاشنه های الهام گرفته از بالر را انتخاب کنید تا یک لحن زیبا و زنانه به وجود بیاورید ، یا برای داشتن یک ظاهر شیک و جذاب پاشنه های گلادیاتور را انتخاب کنید.

پاشنه مولس

 

 

پاشنه مولس

پاشنه مولس

 

این کفش برای کسانی که می خواهند کفش خود را به نمایش بگذارند گزینه خوبی است. این کفش ها با بافت های مخملی بسیار زیبا و چرمی ساخته شده اند.

کفش پاشنه متوسط

 

کفش پاشنه متوسط

کفش پاشنه متوسط

 

این پاشنه ها مناسب برای بهبود وضعیت استقرار بدن هستند تا بتوانند از فشار روی پا جلوگیری کند.

کفش آکسفورد

 

کفش آکسفورد

کفش آکسفورد

 

زیبای و جذابیت خود را با کفش های آکسفورد تقویت کنید. پاشنه های آکسفورد دارای زیره های تیز برای نگه داشتن خود هستند.

کفش پاشنه انگشت پا

 

کفش پاشنه انگشت پا

کفش پاشنه انگشت پا

پاشنه های لژدار

 

 

پاشنه های لژدار

پاشنه های لژدار

 

پاشنه های لژدار از یک پاشنه ضخیم استفاده می کنند. این فلات باعث افزایش چشمگیر و همچنین راحتی می شود. پاشنه های لژدار یک راه عالی برای نمایش چهره شما در مهمانی و عروسی است.

 

پاشنه های مجسمه ای

 

پاشنه های مجسمه ای

پاشنه های مجسمه ای

 

پاشنه های مجسمه ای زنانه از طرح های معماری تقلید می کنند.این که آیا شما می خواهید از جمعیت دور شوید یا صاحب جدیدترین ها از الکساندر مک کوئین باشید ، این پاشنه ها می توانندمرحله نهایی برای ایجاد یک کمد لباس فراموش نشدنی را ارائه دهند.

کفش پاشنه باریک

 

 

کفش پاشنه باریک

کفش پاشنه باریک

 

پاشنه های باریک که مخصوص موارد مناسبی طراحی شده اند ، ظاهر پاها را طولانی تر کرده و از حالت ایستاده ای حمایت می کنند.

کفش پاشنه پشت بندی

 

 

کفش پاشنه پشت بندی

کفش پاشنه پشت بندی

 

این کفش ازپاشنه هایی برخوردار است که در قسمت پشت پاشنه بسته می شود. طراحی عملکردی به زنان کمک می کند تا ظاهر زیبا و ظرافتی پیدا کنند. چه بخواهید ظاهر پاهای خود را طولانی تر کنید و چه دانش مد خود را به نمایش بگذارید ، کفش پاشنه بلند دارای لوازم جانبی عالی برای نگه داشتن جذابیت لباس شما هستند.

پاشنه قرقره ای

پاشنه قرقره ای

پاشنه قرقره ای

پاشنه های قرقره ای شبیه یک بسته استوانه ای نخ است. پاشنه در نزدیکی پا ضخیم است ، در وسط خم شده و سپس دوباره در همان پایه ضخیم تر است. این سبک که در دوره های باروک و روکوکو محبوبیت دارد ، یک روش ساده برای اضافه کردن زیبایی و ظرافت به ظاهر شما با حداقل تلاش است.

پاشنه های جمع شده

پاشنه های جمع شده

پاشنه های جمع شده

پاشنه های جمع شده دارای جدائی از لایه هایی هستند که باعث ایجاد عمق و بافت کفش می شوند. از آنجا که یک ساختار انباشته می تواند تعادل کلی را بهبود بخشد ، این پاشنه ها یک راه عالی برای تامین راه رفت نبر روی زمین ناهموار هستند.

پاشنه خنجر کوچک

 

پاشنه خنجر کوچک

پاشنه خنجر کوچک

 

این پاشنه های شیک که در زبان ایتالیایی به خجر کوچک معروفند ، تا ۱۰ سانت ارتفاع دارند . بسیاری از سبک شناسان معتقدند که این کفش می تواند باعث لاغر نشان دادن پاها شوند.

پاشنه تسمه دار

 

پاشنه تسمه دار

پاشنه تسمه دار

این پاشنه پا دارای شکل T  است که منحنی اطراف مچ پا است و جذابیت ساده ای را ایجاد می کند که هر نوع لباس را تکمیل می کند.

پاشنه های ودج

 

پاشنه های ودج

پاشنه های ودج

این پاشنه ها به طور یکنواخت به توزیع وزن شما برای پیاده روی یا ایستادن راحت تر کمک می کند.

صندل های ودج

 

صندل های ودج

صندل های ودج

 

صندل های ودج دارای قسمت بالایی باز هستند . این نوع فلات باعث ارتفاع بیشتر پشنه می شود. چه بخواهید یک تجربه قدم زنی دلپذیر داشته باشید و یا نیاز به بهبود لباس تابستانی دارید ، این صندل های ودج راهی مناسب برای پذیرش آب و هوای گرم هستند.

پاشنه های چوب پنبه

 

پاشنه های چوب پنبه

پاشنه های چوب پنبه

پاشنه های چرمی

 

پاشنه های چرمی

پاشنه های چرمی

چرم یکی از قدیمی ترین موادی است که برای ساخت کفش های تزئینی از آن استفاده می شود و به دلیل کیفیت عالی آن ، بسیار ارزشمند است. ده ها نوع چرم برای ساخت کفش استفاده می شود ، از جمله چرم مراکش ، چرم ایتالیایی ، خوک و جیر

پاشنه پلاستیکی

 

پاشنه پلاستیکی

پاشنه پلاستیکی

به عنوان یکی از متنوع ترین مواد روی زمین ، پلاستیک سخت است که در ساخت پاشنه پا مورد استفاده قرار می گیرد. انواع پلاستیک مورد استفاده برای پاشنه پا شامل pvc  سخت ،پلی پروپیلن و پلی اتیلن است.

پاشنه های پلی اورتان

 

پاشنه های پلی اورتان

پاشنه های پلی اورتان

پاشنه های پلی اورتان که به عنوان “چرم مصنوعی” نیز شناخته می شوند ، عده ای معتقدند که تمیز کردن این نوع پاشنه راحت تر از چرم واقعی است.این نوع کفش در برابر سایش و پارگی مقاومت زیادی دارد.

پاشنه لاستیکی

 

پاشنه لاستیکی

پاشنه لاستیکی

 

لاستیک با ارائه ترکیبی از کشش و شناوری ، قرن ها است که به عنوان مواد پاشنه بلند استفاده می شود. از آنجا که لاستیک در برابر بسیاری از انواع پایه پایدار است ، این ماده هم از نظر لباس ورزشی و هم هوای بارانی محبوب هستند.

پاشنه لاستیکی گرمانرم

 

پاشنه لاستیکی گرمانرم

پاشنه لاستیکی گرمانرم

 

این پاشنه ها تر کیبی از کوپلیمرها ساخته شده اند که در زیر کف راحتی زیادی دارند. از آنجا که ترموپلاستیک بادوام و قابل بازیافت است ، بسیاری از متخصصان محیط زیست آن را یکی از مهم ترین اشکال کفش می دانند.

پاشنه های چوبی

 

پاشنه های چوبی

پاشنه های چوبی

در حالی که بسیاری از افراد به طور جدی پاشنه های چوبی را با فرهنگ سنتی هلندی مرتبط می کنند ، چوب یکی از متداول ترین مواد برای ساخت کفش پاشنه کفش است. پاشنه های سبک ، اما بادوام ، چوب می تواند پایداری برای پیاده روی و به عنوان تقویت ایمنی در کفش های کاری فراهم کند. با استفاده از گزینه های مختلف از صنوبر تا گیلاس و گردو ، پاشنه های چوبی می توانند از حمایت ساختاری جذاب و مطمئن برای اکثر کفش ها اطمینان حاصل کنند.