معرفی 7 مدل کفش مردانه شیک

کفش ها در ایجاد استایل شیک و جذاب همرا با لباس، نقش اساسی دارند.بنابراین،اگر می خواهید استایلی شیک داشته باشید،کفش مناسبی را متناسب با ظاهر و استایل شما باشد، انتخاب کنید.کفش ها، تاثیر بسیار زیادی در استایل هرکسی، دارند.دردنیای مد شهرک مارکت، به معرفی 7 کفش مردانه خواهیم پرداخت که همه مردان باید آن ها را در کمد لباس خود داشته باشند و برای موقعیت های خاصی مانند از مشاغل گرفته تا شرکت در یک مهمانی، بپوشند.

کفش بروگ

بروگ یکی از کفش هایی است که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد.برای کارهای رسمی خود می توانید از بروگ های قهوه ای تیره و برای روز های معمولی خود از بروگ های با رنگ روشن استفاده کنید.بروگ های سیاه با کت و شلوار، به خوبی ست خواهند شد.

 

کفش بروگ مردانه

 

بوت چوکا

کفش های چوکا برای اولین بار از سال 1940 محبوب شدند.حتما چوکای برنزی و یا خامه ای را در کمد لباس خود داشته باشید.این کفش ها می توانند جایگزین خوبی برای کفش های ورزشی باشند.برای داشتن استایلی شیک و جذاب، می توانید چوکاها را همراه با شلوار جین و یک پیراهن چوگان، بپوشید.

 

بوت چوکا مردانه

 

پوتین چرم

پوتین های چرم را به دلیل داشتن جنسی مقاوم، می توانید به طور مداوم آن ها را بپوشید.یک جفت پوتین چرمی، یکی از گزینه های ضروری کفش برای کمد لباس زمستانی برای هر مردی است.

 

 

کفش سفید

اگر به دنبال ظاهری جذاب هستید، نمی توانید به راحتی از کنار کفش های سفید عبور کنید.کفش های سفید با شلوار جین مشکی برای داشتن ظاهری تک رنگ، گزینه بسیار مناسبی هستند.

 

کفش سفید مردانه

 

کفش لوفر

کفش لوفر که یک سبک از کفش های ساده است.این مدل کفش برگرفته از سبک اسکاندیناویایی می باشد.این مدل از کفش، برای فصل تابستان بسیار محبوب می باشند.یک جفت لوفر قهوه ای برای موقعیت های رسمی گزینه مناسبی خواهد بود.برای لباس با رنگ های خنثی، لوفر با رنگ بژ، به خوبی ست خواهد شد و همچنین مکملی برای کسانی که پوست برنزی دارند، خواهد بود.

کفش لوفر مردانه

 

آکسفورد

کفش های آکسفورد، در ابتدا یک کفش ساده از جنس چرم بودند.اما امروزه در مدل ها و طرح های متنوعی ارائه می شوند.اکثر مردها،یک جفت آکسفورد سیاه را در کمد لباس خود دارند که برای موقعیت های رسمی می پوشند.

 

کفش آکسفورد مردانه

 

کفش ورزشی

یک جفت کفش ورزشی برای انجام فعالیت های ورزشی، برای هر کمد لباسی ضروری است.کفش های کتانی ورزشی، برای ورزشهای مانند دو بسیار مناسب و راحت هستند. کفش های ورزشی با رنگ های روشن برای داشتن سبک خیابانی، گزینه مناسبی هستند.

 

کفش ورزشی مردانه