معرفی ۸ مدل صندل طبی برند خارجی

هوای گرم به این معنی است که ما بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه خواهیم گذراند که این روش برای در امان ماندن از گرما خوب است . اما درد پا ناشی از پیاده روی و فعالیت های روزمره در فصل گرما موجب اذیت شما خواهد شد.خوشبختانه یک جفت صندل طبی می تواند به شما برای پیاده روی آزادانه و بدون درد در تمام تابستان کمک زیادی کند. با استفاده از این صندل های حمایتی می توانید جلوی شعله ور شدن کف پا را بگیرد و ساعت ها عاری از ناراحتی باشید.در ادامه به معرفی 8 صندل طبی خواهیم پرداخت.

  1. معرفی ۳۰ مدل کفش پاشنه بلند

 

صندل های طبی آریزونا

نمونه مدل صندل ارتوپدی ارتوپدی آریزونا

این محصول یک صندل ارتوپدی کلاسیک آزمایش شده و واقعی برای زنان و مردان است.این مدل برای جلوگیری از عرق پا بسیار مناسب می باشد و وزن سبکی هم دارد.

صندل های طبی ویونیک

نمونه مدل صندل ارتوپدی ویونیک

نمونه مدل صندل طبی ویونیک

هنگامی که به یک جفت صندل راحتی احتیاج دارید می توانید صندل های ویونیک را انتخاب کنید. انها از یک ماده نرم و پشتیبان ساخته شده اند که با قوس کف پا مطابقت دارد و برای کاهش فشار مچ پا ، پا و زانو ، شوک ها را جذب می کند.

صندل های طبی اسلاید افس

نمونه مدل صندل ارتوپدی اسلاید افس

نمونه مدل صندل طبی اسلاید افس

صندل های کشویی افش به منظور کاهش فشار و درد بعد از تمیرین یا یک روز طولانی روی پای شما طراحی شده اند.آنها  از یک ماده ضد آب شاخته شده اند ، بنابراین تمیزکردن آن آسان است و به اندازه یک صندل ساحلی عالی به نظر می رسد.

  1. معرفی 14 مدل صندل شیک برای تابستان

صندل طبی ویونیک بلا

نمونه مدل صندل ارتوپدی ویونیک بلا

نمونه مدل صندل طبی ویونیک بلا

این کفش از پای شما پشتیبانی خوبی دارد و ساخته شده از فن آوری ویونیک که همه دوست دارند ، است. این صندل ها در برابر فشار مقاومت خوبی دارد و فشار پا را کاهش می دهد.

صندل طبی یوکاتان

نمونه مدل صندل ارتوپدی یوکاتان

نمونه مدل صندل طبی یوکاتان

با صندل های پیاده روی یوکاتان ، می توانید به لطف فن آوری که قوس های شما را قالب کرده است ، از منظره و پیاده روی بدون درد لذت ببرید.این صندل ها ممکن است با گذشت زمان بد رنگ شوند ، به خصوص اگر هر روز آن ها را می پوشید ، اما می توانید با استفاده از یک جوش شیرین شفافیت ان را برگردانید.

صندل های طبی کیلا

نمونه مدل صندل ارتوپدی کیلا

نمونه مدل صندل طبی کیلا

صندل های کیلا وزن سبکی دارند که از قوس پا پشتیبانی خوبی می کند و خانم هایی که از این مدل صندل استفاده کرد اند بسیار راضی هستند.

صندل ارتوپدی طبی ویونیک

صندل ارتوپدی پاشنه دار ویونیک

صندل طبی طبی اویونیک

این محصول در آخر مشکل پیدا کردن کفش پاشنه بلند و راحت را حل می کند.این صندل های زیبا در عرض های متوسط و اندازه های معمولی وجود دارد که به لطف پاشنه بلوک به کار گرفته شده در آن ، می توانید به راحتی قدم بزنید.

صندل های طبی سوفی

نمونه مدل صندل ارتوپدی سوفی

نمونه مدل صندل طبی سوفی

این مدل از صندل طبی زنانه دارای مهر تایید انجمن پزشکی کودکان در آمریکا است.دارای پاشنه های شیک 3 سانت استاما با این وجود کف جذب شوک احساس می کنید که در حال راه رفتن روی ابر هستید.