معرفی 8 صندل پیاده روی زنانه 2020

 صندل زنانه کلارکس مدل لیزا کلایتین تخت

نمونه صندل پیاده روی زنانه در سال 2020

کلارک صندل های پیاده روی زیادی را برای خانم ها تولید می کند بنابراین یک نمونه از این مدل صندل زنانه را به شما نشان می دهیم طرح گل روی این صندل واقعا حس زنانگی به این صندل را می دهد .

شما می توانید این مدل را در 6 رنگ مختلف پیدا کنید . از نظر اندازه ، آن در اندازه های  نیمه و همچنین عرض های مختلف در دسترس هستند تا بتوانید موردی را که مناسب شما هست پیدا کنید . اگر به دنبال استفاده زیاد روزانه از صندل هستید این مدل می تواند مناسب باشد  همچنین کفی خیلی راحتی دارند و حتی می تواند در محل کار نیز آن را بپوشید.

صندل اسپرت زنانه مدل توا

نمونه صندل پیاده روی زنانه در سال 2020

 

این مدل از صندل در مدل ها و رنگ های متنوعی در دسترس هستند . از نطر عملی این مدل از صندل اسپرت زنانه ویژگی های یک صندل پیاده روی خوب را دارد که شامل یک محفظه لاستیکی با لبه های ضد آب است که همراه با یک اسفنج بالشتکی  eva همراه است .صندل های اسپرت زنانه توا دارای بند قابل تنظیم به صورت قلاب و حلقه ای دارند که پا را محکم داخل آن نگه می دارد .

صندل پیاده روی ویاکیس سامارا

نمونه صندل پیاده روی زنانه در سال 2020

کفش چند منظوره همیشه انتخاب مناسبی است ، زیرا می توانید لباس با طرح های متنوعی با آن بپوشید . این مدل از صندل با تسمه های طرح دار بسیار زیبا به نظر می رسد و بسیار کاربردی است.قسمت بالای صندل های سامارا از توری های الاستیک ساخته شده است ، بنابراین دیگر لازم نیست نگران مناسب بودن آن باشید .تسمه ها به راحتی کشیده می شوند و همیشه مناسب خواهند بود.این صندل برای راه رفتن در آب کاملا مناسب است .

صندل پیاده روی زنانه کلارکس مدل آن سافرون

نمونه صندل پیاده روی زنانه در سال 2020

این مدل در رنگ ها و اندازه های مختلف در دسترس است تا همه بتوانند از یک ترکیب مناسب استفاده کنند . 2 تسمه در آن به کار رفته است که از انگشتان پا عبور می کند . اگر پاهای پهن دارید این مدل برای شما نمی تواند مناسب باشد .کفی این صندل بسیار سبک و راحت است و با تکنولوژی Clarks  Unstructured  همراه است .بنابراین لازم نیست که در مورد پشتیبانی قوس نیز نگران باشید .

صندل پیاده روی دخترانه اسکچرس

نمونه صندل پیاده روی زنانه در سال 2020

این مدل از صندل دخترانه یک برند مقرون به صرفه در سراسر جهان است که به دلیل طراحی که دارند به عنوان صندل راحت شناخته می شوند. این مدل بند های نازک با تعداد زیادی دارد و می تواند پاها را محکم داخل این مدل از صندل پیاده روی نگه دارد.این صندل پیاده روی ، کف فوم محکم برای راحتی بیشتر و پشتیبانی از قوس دارد . از نظر کشش ،روکش لاستیکی انعطاف پذیری دارد این به این معنی است که حتی در سطوح لغزنده ، چسبندگی خوبی خواهد داشت .

صندل پیاده روی زنانه ویونیک

نمونه صندل پیاده روی زنانه در سال 2020

این صندل نه تنها خیلی زیبا است ، بلکه یکی از راحت ترین صندل ها هم محسوب می شود که در مدل ها و رنگ های متنوعی تولید می شود . قسمت بیرونی این صندل از جنس لاستیک است و دارای یک آج الگویی است که به شما امکان کشش انواع سطوح را می دهد .