راهنمای انتخاب سایز صندل زنانه و دخترانه

خرید اینترنتی صندل علاوه بر اینکه مزایای زیادی از جمله دوری از ترافیک،صرفه جویی در وقت و …. دارد،یکسری مشکلاتی هم دارد.بسیاری از خانم ها و آقایان هنگام خرید صندل به صورت آنلاین به علت ندانستن سایز پای خود ،دچار مشکلاتی می شوند.انتخاب سایز مناسب صندل ، معمولا موجب بروز پا درد و کمردرد می شود.ما در این مقاله به راهنمای انتخاب سایز صندل مناسب پای شما اشاره خواهیم کرد. پس از مطالعه این مقاله ” راهنمای سایز صندل” به راحتی خواهید توانست تا صندل مناسب سایز خود را به صورت اینترنتی انتخاب و خریداری کنید.

 

راهنمای انتخاب سایز صندل زنانه و دخترانه

راهنمای انتخاب سایز صندل زنانه و دخترانه

 

برای خرید اینترنتی صندل، چگونه سایز پای خود را اندازه گیری کنیم؟

برای تعیین سایز صندل زنانه باید طول کف پا را اندازه گیری کنید:

برای دانستن سایز مناسب صندل خود، ابتدا باید طول کف پایتان را اندازه گیری کنید.در ادامه آموزش  توضیحاتی همراه با تصویر ،نحوه اندازه گیری طول کف پا برای راهنمای انتخاب سایز صندل را ارائه خواهیم کرد.

نحوه بدست آوردن اندازه طول کف پا

یک تکه کاغذ  A4  بگیرید و روی زمین کنار دیوار قرار دهید پای خود را روی کاغذ قرار دهید بطوریکه پاشنه پا به دیوار چسبیده باشد سپس در انتهای انگشت بزرگ پا با خودکار یک خط بکشید و بعد آن را اندازه گیری کنید.اکنون طول کف پای خود را می دانید.بعد از اندازه گیری طول کف پا به عکس درج شده در قسمت پایین مراجعه کرده و سایز پای خود برای انتخاب و خرید صندل را در بیاورید.  

راهنمای انتخاب سایز صندل زنانه همراه با تصویر

قرار دادن یک تکه کاغذ a4  روی زمین و کنار دیوار، سپس پاشنه پای خود را به دیوار چسبانده  و انتهای انگشت بزرگ را با یک خودکار خط بکشید.

راهنمای انتخاب سایز صندل زنانه

راهنمای انتخاب سایز صندل زنانه

 

راهنمای انتخاب سایز صندل

راهنمای انتخاب سایز صندل

 

سپس قسمت ایتدای پاشنه و انتهای انگشت بزرگ را اندازه گیری کنید.

 

راهنمای سایز صندل

راهنمای سایز صندل

 

پس از بدست آوردن طول کف پا به جدول راهنمای انتخاب سایز صندل مراجعه کرده و سایز مناسب پای خود را در بیاورید.

جدول راهنمای انتخاب سایز صندل

جدول راهنمای انتخاب سایز صندل

به همین راحتی شما می توانید سایز پای مناسب خود برای خرید صندل را به صورت اینترنتی پیدا کرده و از بروزمشکلات ، جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط : 

راهنمای خرید صندل مناسب و شیک