پوشیدن دمپایی طبی موجب تقویت کف پا می شود و همچنین کسانی که کف پای صافی دارند ، این نوع صندل به این افراد کمک می کند تا از درد کفپا کاسته شود . اگر از درد عصب دیابتی رنج می برید پوشیدن دمپایی طبی می تواند بهترین دوست شما باشد .

 

فواید دمپایی طبی تابستانی :

انسان به طور میانگین در طول روز بین ۴ تا ۱۰ هزار گام بر می دارد بنابراین اگر از کفش عیراستاندارد استفاده کند حتما به پاهای خود آسیب زده و موجب درد و ناراحتی خواهد شد بنابراین با پوشیدن دمپایی طبی  درد پای ناشی از قدم زدن و یا ایستادن طولانی کاهش خواهد یافت .

ویژگی دمپایی طبی راحتی :

از مهمترین قسمت های دمپایی طبی پنچه آن است بنابراین یک دمپایی طبی خوب باید پنجه پهن و با ارتفاع مناسبی باشد .کفی آن اگر قابل تعویض باشد بسیار مناسب خواهد بود که با این کار می توانید کفی مناسب اندازه پای خود را تنظیم کنید .

اندازه پاشنه دمپایی طبی باید متعادل باشد یعنی نه بدون پاشنه و نه پاشنه بلند باشد و باید متناسب با وزن وراحتی فرد استفاده کننده باشد .یک دمپایی، باید مناسب سایز پا باشد و اطاف پاشنه پا باید به خوبی چسبیده باشد تا پا را هنگام راه  رفتن و ایستادن در وضعیت مناسبی نگه دارد .

جنس دمپایی طبی

رویه داخلی و بیرونی این صندل باید از چرم ساخته شود این کار باعث می شود تا رطوبت را به خود جذب نکند که باعث خواهد شد پای ما از بیماری های قارچی در امان باشد . در خرید دمپایی طبی دقت زیادی داشته باشید و حتما به کیفیت ساخت آن توجه زیادی کنید تا از مشکلات احتمالی برای پای خود جلوگیری کنید .