دمپایی برای محافظت از پا و گرم نگه داشتن ان ، یک وسیله ضروری در خانه محسوب می شود چه تابستان باشد چه زمستان، تفاوتی نمی کند.دمپایی انواع مختلفی دارد که در انتخاب گزینه مناسب برای شما شاید کمی سخت به نظر برسد به همین دلیل انواع مختلف دمپایی را برای کمک به شما درانتخاب آن معرفی خواهیم کرد.

دمپایی چکمه ای

دمپایی های چکمه ای، یکی از محبوب ترین دمپایی ها است و همان طور که از نامش پیداست شکل ظاهری آن مانند چکمه می باشد و تا مچ، پا را می پوشاند.دمپایی های چکمه ای برای فصل زمستان بسیار گزینه مناسبی است و برای کسانی که از سردی پا رنج می برند، انتخاب خوبی می تواند باشد. بیشتر این مدل از دمپایی ها از جنس خز یا آستر نرم هستند.

جوراب های دمپایی

این مدل ترکیبی از دمپایی زنانه و جوراب است در اصل یک نوع جوراب با زیره ضخیم می باشد و از پشم بافتنی ساخته می شوند.جوراب دمپایی برای کسانی که طرفدار دمپایی سنتی نیستند، انتخاب بسیار مناسبی است.

 

دمپایی به سبک باله

این مدل از دمپایی، فقط برای خانم ها ساخته می شود و به سبک باله طراحی می شود و معمولا از جنس خز هستند.این دمپایی برای فصل تابستان و پوشیدن آن در خانه، بسیار عالی است.

دمپایی روباز

دمپایی روباز برای استفاده در محیط منزل مانند حیاط و یا باغ مفید خواهد بود.این دمپایی برای استفاده در خارج از محیط خانه نطراحی و ساخته شده است.

دمپایی خانگی

دمپایی های خانگی بر ای استفاده آن در داخل خانه ساخته شده اند و بر خلاف دمپایی هاای که برای خارج از منزل ساخته شده اند، کفی بسیار نرمی دارند و بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند.

دمپایی مناسب پشتیبانی از قوس

کسانی که از صافی کف پا و سایر شرایط رنج می برند، به دمپایی نیاز دارند تا از قوس به خوبی پشتیبانی لازم را داشته باشد.دمپایی هایی که از قوس، مراقبت لازم را داشته باشند در انواع طرح و مدل ساخته شده و به بازار عرضه می شوند.

دمپایی نخی

در حالی که دمپایی پشمی بسیار محبوب و پر مصرف است اما بعضی از افراد هم آن را دوست ندارند. برای این عده دمپایی نخی می تواند بسیار مناسب باشد.برای هرکسی که پوست حساس تری دارد، دمپایی نخی مناسب است که باعث می شود پاهایتان به خوبی نفس بکشد و دیگر در فصل تابستان و هوای گرم نگران گرم شدن پا نباشید.