[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بهترین مدل های پوتین زنانه 2021

از عواملی که انتخاب پوتین زنانه برای سال 2021 را آسان می کند، بنددار بود آن است که در اکثر مدل های کفش شاهد آن هستیم.بند به تنظیم کفش برای اندازه مناسب پا کمک زیادی می کند.یکی دیگر از عواملی که در انتخاب پوتین های زنانه 2020 نقش مهمی دارد، طول متوسط آن است.این طول متوسط برای خام باعث می شود که راحتی بیشتری داشته باشند و پیاده روی با آن آسان می شود.[/vc_column_text][vc_column_text]

 

نمونه مدل پوتین زنانه سال 2021

مدل های پوتین زنانه سال 2021

طراحان برای سال 2021 تنوع و مدل های زیادی از پوتین زنانه برای سال 2021 ارائه کرده اند که با هر سبک و سلیقه ای سازگار است.

پوتین زنانه در سبک نظامی

نمونه مدل پوتین زنانه سال 2021

در کشور و یا شهرهایی که زمستان سختی ندارند و برف زیادی در آن نمی بارد،پوشیدن پوتین زنانه در سبک نظامی بسیار مد است.این مدل با هر لباسی جذابیت خاصی می بخشد و همچنین اعتماد به نفس را هم افزایش می دهد.رنگ اصلی کفش های زمستانی زنانه 2021 خاکی، خاکستری ف قهوه ای و مشکی است.پوتین های زنانه مدل نظامی سبک دلخواه تری را ایجاد می کنند.طراحان توصیه می کنند که اگر می خواهید ظاهری خشن و مردانه با این مدل از پوتین نداشته باشید، لباس هایی که ظرافت زنانگی بیشتری را ارائه می دهند، بپوشید.

پوتین های زنانه دربی

نمونه مدل پوتین زنانه سال 2021

این مدل از پوتین که مردانه به نظر می رسد، اما چند دهه ای است که استفاده از چکمه های دربی در میان زنان رایج شده است.این پوتین ها  در مدل های رسمی و غیر رسمی طراحی شده اند که با شلوار های کلاسیک و یا جین به یک ظاهر زیبا دست خواهی یافت. ویژگی این پوتین از جمله بند های باز، پاشنه کوچک و جنس چرم طراحی آن را نسبت به سایر متمایز کرده است.پوتین های زنانه دربی برخلاف مدل های مردانه از رنگ های متنوعی برخوردار هستند.

کفش زنانه سوراخ دار 2021

طراحان برای سال 2021 پوتین های سورخ دار را ارائه کرده اند و بر اساس خلاقیت خود این سوراخ ها را در قسمت های خاصی از کفش به کار برده اندکه باعث منحصربه فرد شدن آن شده است. به طور کلی، چنین کفش هایی برای فصل گرم ساخته شده اند

نمونه مدل پوتین زنانه سال 2021

 

کفش های زمستانی زنانه چسب دار

 

نمونه مدل پوتین زنانه سال 2021

چکمه های چسب دار زنانه با پاشنه کوچک و کفی صاف نسبت به سایر مدل ها متفاوت هستند که در از جنس چرم طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند.

پوتین زنانه پوست گوسفند

 

نمونه مدل پوتین زنانه سال 2021

برخی از تولید کنندگان، پوتین هایی در سبک پاییزی از پوست گوسفند که داخل آن بسیار گرم است را ارائه می کنند.این مدل از پوتین با داشتن بند، زیپ و سایر تزئینات روی آن ، از زیبایی خاصی برخوردار است.

پوتین های محلی

این مدل از پوتین به دلیل سبک زندگی شهری محبوبیت پیدا کرده اند و به خاطرداشتن ظاهر زیبا و راحتی زیاد، مورد پسند خیلی از خانم ها است.این مدل از پوتین زنانه ویژه ی سبک کلاسیک است و پوشیدن آن با شلوار جین شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

نمونه مدل پوتین زنانه سال 2021

پوتین های ساق کوتاه زنانه

 

نمونه مدل پوتین ساق کوتاه زنانه سال 2021

 

این مدل از پوتین زنانه برای داخل شهر بسیار مناسب است که با وزن سبک،پا را خسته نمی کند.این مدل از پوتین ها با شلوار کلاسیک و جین بسیار سازگار می تواند باشد.

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]