کفش های چانکی

کفش های چانکی نوع دیگری از کفش های پاشنه دار هستند که دارای پاشنه های ضخیم می باشند.در اصطلاح عامیانه به این نوع کفش ها، کفش پاشنه مبل یا لژدار می گویند.در ادامه به معرفی چند مدل کفش چانکی همراه با تصویر خواهیم پرداخت.

صندل های تمام سال

نمونه مدل کفش زنانه

این مدل از کفش با هر لباسی، ظاهری زیبا و جذاب را فراهم می آورد که با پوشیدن آن نگاه خیلی ها را به خود جلب خواهید کرد.این مدل از صندل برای همه فصل ها مناسب است و می توانید آن را با هر لباس از مینی بند گرفته تا کت و شلوار جین بپوشید.

روشن و پررنگ

نمونه مدل کفش زنانه

هیچ کدام ماندد این کفش های پاشنه ضخیم دارای رنگ روشن مورد توجه نیستند.می توانید آن ها را با شلوارهای تنگ بپوشید تا مورد توجه همه قرار بگیرید.

همه چیز در ست شدن است

نمونه مدل کفش زنانه

این مدل از کفش با جوراب شلواری مشکی بسیار عالی خواهد بود اما این کفش قرمز در کنار یک شلوار آبی جین مناسب نخواهد بود.

پایدار تر از  استیلتو

نمونه مدل کفش زنانه

 

این مدل از کفش استیلتو نسبت به سایر کفش ها کمی ریزتر به نظر می رسد.ولی با هر لباسی می تواند ست شود و جای نگرانی نیست.

سگک ها زیبایی خاصی با آن اضافه می کنند

نمونه مدل کفش زنانه

 

کفشی که سگک بر روی آن به کار رفته است، بسیار شیک و خاص می تواند باشد.از لباس های کوتاه گرفته تا شلوار جین آبی با این مدل ساز گار است.

بوت های گاوچران

نمونه مدل کفش زنانه

 

بوت های گاوچران نسب به سایر بوت های بدون تزئین، کمی خشن تر به نظر می رسند و همچنین ساق پا را می پوشاند.در هر حال آن را می توانید در هر زمان از سال

با شلوارک،دامن یا شلوار جین آبی بپوشید.

بلند اما راحت

 

نمونه مدل کفش زنانه

 

در حالی که از ظاهر این کفش شاید به نظر برسد که راه رفتن با آن کمی سخت باشد اما جای نگرانی نیست.می توانید به راحتی با این کفش قدم بزنید.