تصاویر کفش های عروسی

 

یکی از دغدغه های عروس خانم ها برای عروسیشان، انتخاب کفش عروس است که با داشتن انواع مدل و تنوع زیاد این نوع کفش، شاید در انتخاب آن دچار سرگردمی شوید. در این مقاله چند مدل کفش عروسی از سبک های  کلاسیک که برای مراسم عروسی محبوب و مورد پسند خنم ها هستند را همراه با عکس معرفی خواهیم کرد.

 

 

پاشنه کلاسیک

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

یکی از مجبوب ترین کفش عروس، پاشنه کلاسیک ساده است که به راحتی در اکثر مغازه ها و فروشگاه های معتبر یافت می شود.این کفش عروس، بار هر لباس عروسی مناسب است.این کفش با پاشنه مناسب و جنس بادوام آن ، برای هر مکان عروسی می تواند پوشیده شود و مهم نیست که عروسی شما در کجا برگزار می شود.

 

پاشنه های طراح

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

عروس خانم هایی که علاقمند به پوشیدن کفش های گران قیمت همراه با لباس عروس خود هستند، کفش های طراح را انتخاب می کنند.طرح های برجسته گل به کار رفته شده بر روی آن و همچنین ظاهر ظریف و شیک مناسب با لباس عروس خواهد بود.

فلیپ فلاپ عروس

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

این مدل از کفش، به کفش عروس ساحلی معروف است و مناسب عروس ها خانم هایی است که در ساحل برای عکس گرفتن بر روی شن و ماسه قدم می گذارند.

پاشنه توری

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

پوشیدن کفش پاشنه توری  همراه با لباس شب عروسی، انتخاب مناسبی برای خانم ها خواهد بود.کفش های پاشنه توری باعث افزایش ظرفت زنانگی خانم ها نیز می باشد.

صندل های بنددار

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

صندل های بنددار، محبوب و انتخاب بسیاری از عروس خانم ها است.این کفش که در انواع طرح ساخته می شود برای روز عروسی علاوه بر زیبا بودن، راحت نیز خواهد بود.

سبک مروارید

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

این مدل از کفش با مروارید های به کار رفته بر روی آن، محبوب بسیاری از عروس خانم ها است.

نقره ای و بند دار

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

صندل های بندار مدل های متنوعی دارند.کفش های با بند نازک و طرح بلوری مورد محبوب برخی از عروس خانم ها هستند.کفش های با بند نازک راحتی زیادی دارند و راه رفتن با آن نیز آسان است.

فلت های باله

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

عروس خانم هایی که از درد ناشی از پا رنج می برند و می خواهد در مراسم عروسیشان موقع رقص و راه رفتن راحت باشند، کفش سفید باله یا کفش پاشنه کوتاه گزینه مناسبی است.

پوتین های Vintage

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

کفش عروسی Vintage، گزینه مناسبی برای همراهی یک لباس عروس است.قبل از انتخاب و خرید این کفش مطمئن شوید که در روز مراسم عروسی ، راه رفتن و رقص با آن مشکلی نخواهید داشت.

کفش رنگی

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

این مدل از کفش رنگی برای هماهنگی با لباس رنگی عروس، گزینه خوبی است.

تم تزئینی

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

برخی از خانم ها ممکن است برای مراسم عروسیشان، کفش های با تزئین گل سرخ ، پروانه و قلب را انتخاب کنند که قطعا با انتخاب آن همه نگا ها به طرف او خواهد بود.

کفش کامل

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

عروس خانم هایی که صندل یا کفش های جلو باز را دوست ندارند، می توانند این مدل را برای مراسم عروسیشان بپوشند که نمای زنانه زیایی هم دارد.

چکمه های عروسی

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

چکمه های طرح دار بلورین سفید برای عروس خانم می تواند ویژه و خاص باشد.ولی این را دنظر نظر بگیرید که نسبت به کفش دیگر راحتی کمی دارند.

صندل های دراماتیک

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

این مدل از صندل دراماتیک با بندهای کریستالی، مناسب عروس هایی است که می خواهند با لباس عروس کوتاه و رقص پاهای خود را به نمایش بگذارند،است.

نقره ای و نگین دار

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

رنگ نقره ای و نگین های به کار رفته شده بر روی کفش عروس، به جذابیت آن اضافه خواهد کرد.

کفش های آبی

 

نمونه مدل کفش عروسی

 

برای توجه همه نگا ها به طرف خود، می توانید از کفش آبی پر رنگ برای مراسم عروسی استفاده کنید.