صندل زنانه مجلسی در طرح ها و اندازه های متنوعی وجود دارند که قطعا انتخاب و خرید صندل زنانه برای خانم ها کمی دشوار خواهد بود . صندل با کیفیت باید در عین سبک بودن ، راحتی زیادی نیز داشته باشد .صندل های دارای تسمه باعث می شود که پاهای شما سر نخورد و ایمن در داخل آن قرار بگیرد و همین عامل باعث راحتی شما هنگام راه رفتن خواهد بود . صندل مجلسی زنانه انواع مختلفی دارد که عبارتند از : فلزی ، پاشنه بلند ف صاف یا تزئین شده . در ادامه به معرفی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

 

  1. معرفی انواع مختلف کفش پاشنه بلند زنانه

 

این صندل پاشنه بلند به قدری متنوع هستند که می توانید بر اساس نوع لباس خود ، آن را انتخاب کرده و بپوشید . این محصول تسمه های بسیار نرمی دارد و در عین حال دارای کفپوش بسیار راحتی  است .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

 

این صندل گلادیاتور به اندازه کافی شیک است و می توانید آن را برای رویدادهای رسمی بپوشید اما برای استفاده روزمره نمی تواند مناسب باشد . این مدل دارای بند های طلاایی دور انگشتان پا است و همچنین برای امنیت پا به اطراف مچ پا نیز می پیچد . این محصول در انواع رنگ های مختلف در دسترس است .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

 

این صندل مدرن و ظریف ، دارای کفی بسیار نرم و راحتی می باشد و همچنین دارای سگک قابل تنظیم می باشد و قد پاشنه آن نیز کاملا مناسب است و برای عروسی بسیار مناسب می باشد .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

این مدل برای پیاده روی بسیار راحت است که می توانید از رنگ های روشن این محصول انتخاب کرده و از پوشیدن آن لذت ببرید . این مدل می تواند با یک لباس نقره ای رنگ در عروسی عالی به نظر برسد .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

 

  1. صندل و دمپایی طبی برای چه کسانی مناسب است؟

 

سادگی این صندل استیو مادن بسیار زیبا است .شما قادر خواهید ببود آن را با انواع مختلفی از لباس خود ست کرده و بپوشید . این صندل از چرم با روکش مصنوعی ساخته شده است .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

 

پاشنه این محصول از نظر ارتفاع مناسب است و به اندازه کافی بلند می باشد . این مدل دارای بند های چرمی است که می تواند پای شما را محکم داخل آن نگه دارد .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

 

این صندل زنانه مجلسی با بدلیجات روشن و رنگارنگ تزئین شده است که بسیار زیبا و شیک می باشد .این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده است و مطمئنا با هر لباسی می تواند ست بشود .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

این کفش بسیار نرم می باشد و راه رفتن با آن مثل ره رفتن در ابر برای خانم ها خواهد بود . با این صندل پاشنه بلند اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد .

 

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

 

این مدل دارای مهره های زیبایی است که باعث ایجاد درخشش و لکه دار شدن آن می شود و کفی بسیار نرم و راحتی دارد .

نمونه مدل صندل زنانه مجلسی

 

اینم مدل دارای کفی ضد لغزش برای جلوگیری از سر خوردن می باشدو دارای بند مچ پا سگکی قابل تنظیم است . بنابراین با پوشیدن آن می توانید بک تناسب عالی برسید .