معرفی ۱۰ مدل کفش زنانه برتر در سال ۲۰۲۰

کفش های زنانه شیک یاعث افزایش جذابیت ظاهر می شوند ولمس منحصر به فردی به هر لباس اضافه می کنند. کفش های زنانه زمستانی و تابستانی بیشماری در سبک های مختلف وجود دارند که با توجه به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید.

پوتین های کابویی سیاه و سفید

خیال خود را با این پوتین های کابویی سیاه و سفید راحت کنید.یک جفت به طول قوزک پا انتخاب کنید که باعث جذابیت شما خواهد شد و ظاهر کلاسیک خواهید داشت.

 

نمونه مدل پوتین زنانه

کفش زنانه پاشنه گربه ای سفید

با این پوتین های پاشنه بلند گربه ای ، لمس مرسوم به لباس خود اضافه کنید.سفید یکی از روشن ترین رنگ های کفش در فصل است ، بنابراین با پوشیدن سایه های پاپ یا پاستیل ، آن ها را به نمایش بگذارید تا از آن ها برجسته شود. این کفش با شلوار جین و کت یا دامن بسیار عالی به نظر می رسد.مهم نیست که چطور آنها را ست کنید ، آنها برای کمد لباس هر خانوم ضروری هستند.

 

نمونه مدل کفش زنانه پاشنه گربه ای سفید

پوتین های  پا راست

با کفش های خیلی تنگ که نمی توانید راه بروید ، خداحافظی کنید و سلام بر این کفش های پا راست بگویید.آنها نه تنها با لباس های طولانی و روان ، شگفت انگیز به نظر می رسند ، بلکه با افت دما و سرد شدن هوا راهی عالی برای گرم نگه داشتن خود هستند.این کفش ها با دامن و یک ژاکت بلند عالی خواهند بود.

 

نمونه مدل پوتین زنانه

 

  1. معرفی 30 مدل کفش تابستانی زنانه که بهتر است خانم ها بشناسند

 

پاشنه های زینتی

بگذارید پای شما با این پاشنه های زینتی صحبت کند.چه طلا ، نقره و بلور باشند ، لازم نیست بالای سطح باشد. یک طرح ساده و زیبا با تزئینات همان چیزی است که شما برای بیان نیاز دارید.اگر آماده بیرون رفتن هستید یک کفش طرح دار را انتخاب کنید یا چیزی با جزئیات پیچیده شده در قسمت پشت پاشنه پا انتخاب کنید.

 

نمونه مدل کفش زنانه

 

پوتین های مربعی

این کفش زنانه با طرح برش پیچ و تاب و به صورت کلاسیک ساخته شده است تا دیده شود.یک جفت به طول مچ پا بپوشید ، یا سبک بلند تا زانو را انتخاب کنید و با دامن آن را ست نمایید.این کفش در هر مکانی عالی به نظر می رسند ، بنابراین می توانید آنها را برای همیشه نگه دارید.

نمونه مدل پوتین زنانه

 

کفش پاشنه کوتاه گربه ای

مد لباس خود را با این کفش های پاشنه کوتاه گربه ای به روز کنید.این سبک با ارتفاع پاشنه کوتاه و انگشتی برجسته ، علاوه بر طراحی و ظاهر ساده ، کیفیت بالایی هم دارد.

نمونه مدل کفش پاشنه کوتاه گربه ای

 

  1. معرفی بهترین برندهای تولید کننده صندل مردانه

 

پوتین کومبات

به همه نشان دهید که منظور شما تجارت در یک جفت چکمه های کومبات است.این که آیا شما در حال انجام ئیک فعالیت نظامی هستید یا در خیابان های شهر قدم می زنید. این کفش های سخت و شیک هرلباس را به هم گره می زند.شلوار جین راک و یک کت را با کفش ، یا چیزهایی را که با یک پیراهن زنانه ظریف مناسب هستند را انتخاب کنید.

 

نمونه مدل پوتین زنانه

 

کفش ورزشی سفید

این کفش ترکیبی از لوکس و جذابیت است و در روزهای فراعت خود می توانید آن ها را بپوشید و لذت ببرید. می توانید آن را با پیراهن ورزشی یا شلوار جین ست کنید و برای جهان گردی آماده باشید.

 

نمونه مدل کفش ورزشی سفید زنانه

 

پوتین های کنترست

مخالفان با این پوتین های شیک جذب آن می شوند.چه به رنگ مشکی و قهوه ای باشند و چه آبی و سفید، این کفش های مخلوط و همسان به هر لباسی که می پوشید عمق می بخشد.از کفش های مچ پا تا طول زانو، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از آن بپوشید و تبدیل به شیک ترین فرد در روی زمین شوید.

 

نمونه مدل پوتین زنانه

 

صندل های لژدار با بند مچ پا

این احساس تابستانی را با یک جفت صندل سپری کنید.این صندل ها راهی عالی برای نشان دادن پاهای شماو خنک نگه داشتن آن هستند.کفش ها را با یک لباس روان بپوشید تا یک احساس نیمه رسمی به لباس اضافه کنید ، یا برای زیبایی فوق العاده می توانید آن ها را با جوراب بپوشید.

 

نمونه مدل صندل لژدار